maandag 22 augustus 2011

Shoplog: Nutrimetics #2


We gaan weer verder met de Nutrimetics producten! Dit keer laat ik de hydrafinity lijn zien, een vitamine olie, zonnebrand, foundation en de tas die de gastvrouw kado krijgt.
Hydrafinity
Dit is een lijn die zorgt voor een extra gehydraterende huid. Mijn moeder kreeg deze spullen gratis omdat ze gastvrouw was. De gastvrouw namelijk altijd een cadeautje.
Hydrafinity body ice
Die naam klinkt al lekker cool of niet? Dit is een bodylotion met kersenbloesem extract en Alpen gletsjers water. Het is een verkoelende en hydraterende lotion. Ik vind hem heel lekker ruiken.
Awaking Shower Crème
Dit is de douchegel uit de serie. hier zit ook Alpine gletsjer water in met vlierbloesem extract. Dit is voor een zachte en gehydrateerde huid. Hier zit wel een stof in die je huid uitdroogt.


Perfecting hand therapy
Dit is een handcreme met SPF,  je handen zijn dus beschermt tegen de zon. Dat vind ik mooi, want dan kan er een groot deel voorkomen worden van vlekjes op je handen die je krijgt als je oud wordt. Er zit mirre extract in zodat ze handen zacht aanvoelen en om je nagels te versterken. Veel mensen vergeten de rug van hun hand juist in te smeren, hier staat dat juist op de instructie. Heel goed als je het mij vraagt. Ruikt echt heel lekker zomers. Hier zit wel parfum in.

Dit is de oogcrème van de serie. Die kreegen we gratis bij de bestelling.

NC beauty veil foundation


Mijn zusje en moeder kochten allebei een foundation. Dit is een liquid foundation.
Mijn moeder heeft Natural Glow Beige Diaphane, mijn zusje Natural Tint Beige Naturel.
             

Zo zien de kleuren er uit. De donkerste is die van mijn moeder, de lichste van mijn zusje.

De kleuren uitgeveegt
Zoals je kunt zien zou ik de lichtste kleur mischien ook kunnen, want die komt best wel overeen. De andere kleur is echt te donker voor mij.


Deze zonnebrand is echt iets wat ik al heel lang zocht! Fijne structuur, fijne geur en geen witte waas. Bij de eerste foto kun je de structuur goed zien. Mooi wit, niet vettig. Op de 2de foto is het een beetje uitgesmeerd.


 
 Dit is wat je krijgt als je nog verder uitsmeert en het trekt in. Je ziet niets? Klopt! En dat is nou net wat we willen. 



Deze vitamine olie is voor mijn vaders exceem. Maar je kunt hem ook op je gezicht gebruiken, op je nagels, in je haar, op je lichaam als extra verzorging. Hier zit vitamine A&E in. Vitamine E is goed voor de herstel van je huid. Vitamine A zorgt voor de gezondheid van je huid. Dit is geen puure olie, er zit bijv. ook parfum in. 


Deze tas kregen wij er gratis bij, mijn moeder althans omdat ze gastvrouw was.

Je kunt op de site van Nutrimetics het contact formulier invullen als je een afspraak wilt met 1 van de adviseuses. http://www.nutrimetics.nl/

Waar zou jij graag een review over willen zien?

See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten