vrijdag 12 augustus 2011

Workshops

Ik geef make-up workshops! Waarschijnlijk wist je dat nog niet. Al sinds groep acht ben ik bezig met aromatherapie en daarna kreeg ik ook veel interesse in make-up. Ik volg veel make-up blogs op internet en toen dacht ik: dat kan ik ook! Wil jij weten hoe het toen verder is gegaan? E een exclusieve preview zien van de foto's die op de site komen?


het begon dus met aromatherapie en alternatieve geneeswijzen. Dat vond ik erg interessant en ik ging er steeds meer over opzoeken. Op het moment dat ik in de brugklas kwam werd make-up steeds interessanter. Toen ben ik begonnen met het volgen van al die make-up websites en ben ik ook steeds meer video’s gaan kijken. Daar heb ik zoveel van geleerd, dat ik dat wilde delen met anderen.

Waar bestaat de workshop uit?
We (ik en de deelnemers) beginnen met een Chocolade maskertje maken!
We mengen de ingrediënten en brengen ze aan met een kwast. Terwijl dit intrekt vertel ik over het belang van je huid goed verzorgen, essentiële oliën, houdbaarheid, enzovoort. Als de maskertjes ingetrokken zijn, wassen we ze weer af. Hierna brengen we de informatie over huidverzorging in praktijk. 




Daarna beginnen we met de basis make-up. Ik vertel dingen over de verschillende soorten foundations en we kijken welke het beste voor jou is. Welke foundation dekt het beste en hoe breng je die het beste aan? Dan gaan we verder met concealer, hiermee verberg je onzuiverheden en andere plekjes.



Ik laat een techniek zien waarin met 3 kleuren oogschaduw wordt gewerkt. Welke kleuren passen bij jou? Warme of koude kleuren? Heb je altijd al willen weten hoe je zo'n recht lijntje maakt met eye-liner? Ook wordt desgewenst vertelt hoe je smokey eyes maakt.


In dit laatste onderdeel laat ik zien hoe je lipliner gebruikt in combinatie met een bijpassende lipstick, afgewerkt met een lipgloss. Dit hangt natuurlijk ook af van hoe je je ogen hebt opgemaakt dus we zorgen dat de lippen hierop worden afgestemd. Vervolgens laat ik nog zien hoe je een mooie blush kan maken, afgestemd op de rest van je make-up. Ik vertel ook hoe je vorm kunt geven aan je gezicht met blush, highlighter en bronzer.

Mijn prijzen liggen tussen de 8,50 en 9,50 euro in (p.p.) en ik werk binnen een straal van 15 km om Voorthuizen.
Woon je daarbuiten? dan kun je bij mij de workshop houden.
Kijk op mijn site:http://www.wix.com/makeupworkshop/voorthuizen
Daar kun je nog meer informatie vinden!


See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten