woensdag 10 augustus 2011

Bourjois Délice de Solei



Veel kan ik niet over deze bronzer zeggen, want deze foto's zeggen genoeg. Deze bronzer is echt ideaal!
Een bronzer die niet vlekt, niet in hoeft te trekken, lekker ruikt en er zo weer af kan!
Deze bronzer spray is eigenlijk een alternatief voor een zelfbruiner, maar het is dus wel een bronzer. Je kan hem op je lichaam en gezicht gebruiken.
Hij blijft maar één dag zitten, dit kan een klein nadeel zijn maar het is door al die pluspunten nog steeds geweldig! Ik heb de bronzer zelf dan in de lichtste kleur, nummer twaalf. Het zit in een spuitbusje die ik redelijk klein vind. Ik ben een beetje bang dat hij snel op gaat!
Dat vind ik jammer. Er zit een hele fijne mist in, dat is wel super. De verpakking vind ik mooi, er zitten ligt goude glittertjes op en die zitten er ook echt in het product.
Er zitten cacaobonen in en oranje bloesem extract dat zorg voor hydratatie. Het droogt meteen op, dat vind ik heel handig! Ook de geur vind ik lekker.



                 Spuitmondje                                     achterkant                                            voorkant
Het resultaat, de bovenste arm is zonder spray en de onderste met 2 laagjes. Ik een paar minuuten heb je een heel natuurlijk bruin kleurtje.
Ik wilde testen of hij inderdaad bleef zitten als je het water in gaat. En inderdaad het werkt!
                                    
                                     


Je wast het er af met zeep en water. Zo ziet dat er dus uit.
                                                                                       

Als je de bronzer aanbrengt zou ik er voor kiezen om nog geen make-up op te doen, maar wel op een gereinigd gezicht. Je moet van een afstand van 30 cm spuiten. En goed schudden vooraf! Vergeet dat niet. Ik raad je wel aan om er even mee te oefenen, het lukt niet meteen in één keer goed. Ook raad ik je af om dit op een plek te doen waar wind staat, je hebt er dan niks aan, en de mist vliegt gewoon weg voor het je arm raakt. Soms zitten er wat dikkere "druppeltjes" tussen, dat kun je gewoon uitsmeren! Ik vind dat zelf nog wel even fijn om er overheen te gaan met mijn handen.

De bronzer kost 10,30 euro en is te koop bij de meeste DA filialen.
Er zitten nog meer spullen in deze zomer collectie, bijvoorbeeld deze lipglossen:
 Deze heb ik zelf niet.
Ik heb wel de gewoone bronzer poeder:

Deze bronzer heb ik ook in de kleur nummer 12. Prima bronzer!
See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten