woensdag 31 augustus 2011

Favorieten augustus

In een artikel met favorieten van een bepaalde maand laat je de producten zien die je het meest hebt gebruikt die maand, of juist hebt ontdekt en heel fijn vindt.
Meestal komt dit artikel eind van de maand online of begin volgende maand. Vandaag dus de spullen van de maand augustus.

Als eerste deze foundation. Ik gebruik deze foundation al zeker een half jaar en het blijft mijn favoriet. Ik heb ongeveer 6 foundations maar deze blijft elke keer favoriet. Hij is bijna op en dat is echt een wonder want normaal maak ik een foundation niet zo makkelijk op.


Deze gel eyeliner vind ik veel fijner als de oude gel eyeliner die ik heb. Toen ik ook nog een perfect kwastje ontdekte ging ik dat elke dag gebruiken. Absoluut een favoriet!

Deze mascara is volgens mij een nieuwe versie van de mascara die ik had. De mascara was oud maar hij werkte perfect voor mij. Vooral in combinatie met de turbo lash wand.
Ik heb nu dus een nieuwere versie gekocht om te kijken of hij inderdaad hetzelfde is.

Evian ken je waarschijnlijk van water flesjes maar Evian heeft ook facial sprays. Hier zet ik mijn make-up mee zodat het langer blijft zitten.



Deze nagelolie van Sally Hansen vind ik super fijn, ik gebruik hem heel vaak en het flesje wordt amper leger.

Handcrème kan natuurlijk ook niet ontbreken, ik vind deze crème echt geweldig. Precies de goede substantie en werking.

Op dit masker ben ik heel zuinig want ik vind hem echt super fijn. Me huid voelt zo geweldig nadat ik hem heb weg gehaald! :)

Deze oogschaduwbasis die ik altijd (elke dag dus) gebruik is zeker een favoriet.

Lipstick van Bourjois, vind het een super mooie kleur en is ook de meest luxe lipstick die ik in bezit heb.

Oogschaduwpallet van Sleek 'oh so special' super fijn pallet! Geweldige pigmentatie voor die prijs.


Dit is inmiddels het 2e flesje remover, hij ruikt gewoon lekker en werkt goed.

Lash wand doet zijn werk ook goed, je moet er alleen wel net even tijd voor hebben.


Dat waren de favorieten van deze maand! Hebben jullie ook favoriete producten die jullie vaak gebruiken?

See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten