dinsdag 2 augustus 2011

FOTD: Summer

Goedemorgen allemaal! Vandaag een FOTD, oftewel: face of the day. Ik laat dan zien wat voor make-up ik die dag draag. Door het warme weer kan ik niet veel make-up dragen, want dat blijft niet lang zitten.
Kijk verder om de foto's te zien van deze makkelijke en zomerse look.


Ik draag eyeliner (zwart) met daarboven een klein dun blauw randje. Een glimmende lipgloss en een beetje foundation.

Natuurlijk ook mascara. Ik draag een klein beetje oogschaduw in mijn eigen huidskleur, om te voorkomen dat je een zwart lijntje krijgt op je ooglid. eyeliner kan namelijk af gaan geven.

Ik gebruik alleen een klein beetje foundation op mijn gezicht, verder geen poeders.


Alles wat ik heb gebruikt, behalve de Gosh primer!

Ik weet ook niet waarom die primer er bij staat..foutje! ik gebruikde als oogschaduw de 2de van rechts,op de bovenste rij van het 88 pallet met een oogschaduw kwast van Douglas.

Ik gebruikte de Gosh natural touch foundation in 32,pearl. Daarnaast zie je een eyeliner van catrice( limeted van 2010) Ik gebruik een Yves Rocher concealer en een Gosh oogschaduwbasis.

Ik gebruikte een vloeibare eyeliner sample van bourjois, een wenkbrauwpotloot van hema in 10 en een punteslijper van Gosh.
Mascara is van Maybelline ( one by one) & de light'n shine lip glaze lipgloss van Gosh in 01
Die lipgloss is een absolute aanrader!

Bedankt voor het kijken! Wat vinden jullie er van? kunnen jullie al een beetje overweg met een vloeibare eyeliner?

See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen