donderdag 11 augustus 2011

Kwasten sets


Eerder heb ik jullie al vertelt welk kwasten set ik heb, en welke kwasten ik daar bij heb gekocht. En nu heb ik goed nieuw's voor jullie! Jullie kunnen ook zo'n kwasten set (nieuw) kopen als je daar intresse in hebt.


Als je goed in make-up wilt investeren, zou je dat ook moeten doen in je kwasten. Het hebben van kwasten is een belangrijk onderdeel van visagie. Natuurlijk kun je het met je handen doen, maar dat gaat lang niet altijd zo handig en hygiënisch. In mijn artikel over make-up kwasten liet ik al zien welke kwasten er ongeveer in het set zitten.



Alleen mijn set is niet meer compleet. Er zitten namelijk nog meer kwasten in dit set! Ik ben drie kwasten kwijt.
Ik zal jullie nog eens laten zien wat er in het set zit.
Eén grote poeder kwast, deze gebruik je voor het aanbrengen van poeders. Deze kwast is vooral handig voor poeder voor het hele gezicht. De kwast die daarna ligt is een blush kwast. Ik gebruik deze het liefst voor bronzer. Die daarnaast is een schuin afgesneden blush kwast. Deze is fijn voor zowel blush als bronzer.



Zo ziet de grote kwast er van bovenaf uit

Blush kwasten
Er zitten 5 oogschaduw kwasten in het set!
Een grote, 2 wat kleinere maar wel steviger, een medium en een kleintje.


Ik vind het kleinste kwastje heel fijn voor oogschaduw onder mijn oog. Vooral de 2 steviger vind ik het fijnst op oogschaduw mee aan te brengen. Er zit ook een sponge aplicatortje in het set. dat is de 3de van rechts, op de eerste foto van dit artikel.


Dit is een wimper kwammetje met een wenkbrauw borsteltje. De knik in het rechter borsteltje heb ik zelf gedaan, dit vind ik fijner werken. De haren van het  wimperkammetje zien er ook goed uit! Niet bepaald als plastic.


Er zitten vier lippenseeltjes in dit set. Hier zie je de drie die ik nog heb. Er zat bij mij ook nog een lippenseeltje bij die je los kan koppelen van het onderstukje, dat is een soort hulsje waar je de bovenkant dan weer op kan klikken.
Ook zit er nog een schuin afgesneden en een dun eyeliner penseeltje bij. Die laatste zie je rechts op de foto.
Tenslotte zit er nog een fanbrush bij.

2e van rechts ^
 Hiermee kun je heel light highliter aanbrengen of fall-out mee wegvegen.
in totaal dus:
3 poeder kwasten
5 oogschaduw kwasten
5/6 kwastjes (lipliner's en eyeliner's) (één staat niet op de foto)
2 wenkbrauw borsteltjes
spong aplicator en fan brush
Als je intresse hebt kun je me mailen naar: crazyaboutbeauty@hotmail.nl
Het kost 20 euro per set.See you! wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten