zaterdag 6 augustus 2011

mini haul Amersfoort

In een haul laat ik de (make-up gerelateerde) spullen zien die ik heb gekocht. Ik ben een week geleden geshopt in Amersfoort samen met mijn vriend.
Benieuwt naar wat ik gekocht heb? En wat ik al een poosje wilde hebben?

Ik ging niet zozeer winkelen voor kleding maar uiteindelijk is de helft van mijn geld op gegaan aan schoenen en een broek. Ik laat jullie hier alleen de make-up dingetjes zien.
Ik wil beginnen met dit setje nagellakjes. Crack nagels zijn deze zomer weer helemaal in.
Er zit een goud normaal lakje in en een zwarte cracking lak en een topcoat. Het setje koste 3,99 en ik ga waarschijnlijk alleen de zwarte nagellak gebruiken. Dit heb ik gekocht bij Big Bazaar.
                                  
Een cracking lak doe je over een opgedroogde kleur heen. De lak krimpt een dan krijg je dat effect dat het breekt! Dit is echt super apart maar wel een makkelijke nail art.
                                       


Hier heb ik de zwarte crack nagellak zelf op, over een roze nagellak van Rimmel:
                                        

Mijn Coconut conditioner was op dus ik heb deze opnieuw gekocht, ik ben hier erg over te spreken! Ik vind dit gewoon een fijne conditioner die ik wil blijven gebruiken. Prijs:2,99
                                                


Ook heb ik een pot kokosnoot olie gekocht. Het is gewoon puur, er zit helemaal niets chemisch in. Dit kun je voor van alles gebruiken, hier komt nog een artikel over. Zo'n pot was alleen iets duurder als ik had verwacht… prijs:12,99

                                           
Het is een vaste stof zoals je kunt zien maar bij 24 graden smelt het en heb je dus een olie.
                                       

Bij The Body Shop (TBS) heb ik een bodybutter gekocht. TBS is hier volgens mij heel bekend door, want ik heb vooral goede dingen over deze butter's gehoord. Ze waren in de korting en heb deze geur toen gekozen. Hij kost 10 euro.


Ook zag ik deze schattige en heerlijk ruikende zeepjes liggen. Dit is voor een TBS product niet zo heel duur. Je krijgt er 5 voor 4 euro.

Aardbei, appel, banaan, citroen en mandarijn.

Er schijnen veel mensen dol te zijn op deze poeder van Bourjois. Hij was weg uit de colectie maar hij is nu weer tijdelijk terug. Deze bronzer poeder is mat, en dat soort poeders zijn moeilijk te vinden . Ook ruikt hij lekker naar cacao en kun je het spiegeltje rond draaien.
                                 

De Salon Manicure nagellak van Sally Hansen heb ik echt even op moeten wachten, want ik wou hem persé kopen als ik naar Amersfoort ging. Hier kreeg ik een kleine euro korting op. Deze nagellak zou een complete manicure in één nagellak zijn. Er zit dus een verharder in, base coat, kleur (in dit geval doorzichtig) en een topcoat. Beautygloss heeft ondekt dat deze nagellak ook geweldig werkt als top-coat, dit is ook waar ik hem voor wil gaan gebruiken.
                                                     

Als laatste heb ik nog vier mini bodysplash-jes gekocht bij H&M, ik moest hier het volle bedrag voor betalen ook al was de rest van die colectie allemaal in de korting. Ik vind vooral de exotic fruits geur lekker.
                                          

V.l.n.r. Coconut lime, Pink guava, Exotic fruits en Ocean lagoon.
Jammer dat deze geurtjes kort blijven hangen, het zou leuk zijn als deze mini's ook in grotere verpakkingen waren of in parfum's.
Verder heb ik nog een bikinitopje gekocht, slipers, Etnies (schoenen) en een skinney jean.

Een paar dagen voor ik ging shoppen heb ik ook via Ebay een nagellak van orly gekocht!
Ik ben hier echt heel blij mee, want ik had hem supper snel binnen en ook nog eens redelijk goedkoop.
Hier zie je hoe hij er uit ziet:
                                    

Welk van deze dingen zou jou leuk of handig lijken?
See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen