dinsdag 16 augustus 2011

Model Co turbo lash wand

Dit is iets wat je nog niet zo vaak in de winkels ziet. Dit is een verwarmde wimperkruller, een soort van krultang voor je wimpers dus! Ik wilde deze wimperkruller vorig jaar al kopen, ik heb er zelfs voor gewerkt, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik hem toch de duur vond. Inmiddels, een jaar later dus vond ik deze krultang in de korting! Benieuwt of deze krultang werkt?



Model Co is een Australisch merk, de turbo lash wand is een van hun bekendste producten. Model Co over dit product: 'De vernieuwde Turbo lashwand verwarmd  wimper krultang zal transformeren zelfs de kortste wimpers aan perfect gekrulde wide-eyed wonderen in slechts enkele seconden!' Foto's van de site:


het is dus de bedoeling dat je gekrulde wimpers krijgt, mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Ik heb lange dikke en recht naar beneden staande (beetje overdreven) wimpers, dus ik ben heel benieuwt of dit werkt!


De verwarming is met een dubbele verwarming spoel, die 60 graden kan worden. Het heeft dus een verwarmende kant:

De andere kant is een soort van borsteltje om eventueel je wimpers nog mee uit elkaar te halen als ze aan elkaar vast plakken.

Dit is het lampje, als hij groen is staat hij aan.


Je moet het in drie stappen gebruiken, dat leg ik nu uit. 

STAP 1: Stop er een AA baterij in, daarna moet je mascara opdoen. Model co raad FATLASH of LASHXTEND mascara heel erg aan. Vlak nadat je mascara op hebt gedaan moet je meteen met de lashwand aan de slag. Verwijder de dop, schakel schakelaar op 'aan' en wacht ongeveer 1 minuut.
STAP 2: Je moet de lashwand bij de wortel van de wimper gebruiken. Dan duw je je wimpers een beetje terug en houd dit voor ongeveer 20-30 seconden vast.
STAP 3: Schakel 'uit' meteen na gebruik. Ze zeggen dat je met stap 1 en 2 maar 2 minuten bezig bent. Je kunt het borsteltje wat er bij zit gebruiken om de mascara eventueel van het apparaatje af te halen.
 
Borsteltje:
En werkt dit ook voor mijn wimpers? Ik heb de rest van mijn make-up al gedaan alleen de mascara nog niet. Ik eindig hier vaak mee. Dit keer houd ik het ook bij een eyeliner en lichte kleuren oogschaduw zodat het duidelijk te zien is.
 

Voor:
na:
   
  na:
na:
 
Conclusie: Dit werkt fijn voor mij! Een nadeel is dat het best lang duurt voordat je helemaal perfect klaar bent. Ook zijn de batterijen na een week weer op dus die moeten weer opgeladen worden. Eindelijk een fijne wimperkruller gevonden die mijn wimpers niet beschadigt!

Je hebt ook goedkopere versies. Je hebt bijv. een soort apparaatjes waar je je wimpers tussen moet leggen en dat de staafje waar je wimpers tussen zitten warm zijn, bij Blokker en Da heb ik ze bijv. gezien. Maar ik ben daar tot nu toe nog niet zo over te spreken.     
De normale prijs is 27,78 bij Ici Paris XL, op de site van ModelCo kost hij 26,- euro.
Hebben jullie ook last van zulke naar beneden staande wimpers als mij? Gebruiken jullie nu een normale wimperkruller?
See you! wendy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten