zondag 28 augustus 2011

Nagel tutorial Ed Hardy







Na een manicure en nagellak artikel kan een tutorial natuurlijk niet ontbreken. Ik laat jullie hier een idee zien wat je zou kunnen doen en ik leg meteen uit hoe nagelstickertjes werken. Ik kocht deze Ed Hardy nagelstickerjes via internet en wilde jullie laten zien hoe ik hiermee mijn nagels "gedecoreerd"heb.

Dit zijn de stickertjes:


12 stickers van 6 verschillende plaatjes. Ik was een beetje aan het twijfelen over welke ondergrond kleur ik zou gebruiken. Ik was bang dat je het op zwart niet meer zag en op roze ook niet meer. Ik probeerde het op één nagel met zwart. Als dit niet goed zou gaan zou ik het op gewone nagellak doen (doorzichtig en een licht roze bijna doorzichtige lak) Uiteindelijk heb ik voor een velle licht paars gekozen.


Ik begon met een basecoat en lakte dit over elke nagel:


Vervolgens het kleurtje aanbrengen op de manier van het nagel lakken artikel.
Ik knipte de stickertjes niet zo precies uit (wat een gepriegel is en dat werkte niet toen ik al nagellak op had).
Je moet vervolgens de stickertjes los peuteren, dit kan met je nagels maar die zijn waarschijnlijk nat van de nagellak, vraag dus om hulp of probeer het met een pincet.
Alle spulletjes die ik heb gebruikt:


Vervolgens pak je ze met een pincet op als je het stickertje los hebt. Leg het voorzichtig op de nog natte nagellak.


Als je nog iets extra's wilt zoals een diamantje , stipjes of streepjes kun je die nu op doen.

Breng een topcoat aan.

Het eind resultaat:


Je kunt dit met verschillende soorten stickertjes doen. Ik vind stickertjes die je niet hoeft uit te knippen toch fijner en mooier. Hier heb ik mijn nagelstickertjes vandaan: http://link.marktplaats.nl/450889455
See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten