donderdag 4 augustus 2011

Oranje?




Oranje is de trend deze zomer. Op alle blogs en ik alle bladen kom je het tegen. Colour blocking, vlechtjes, kroesig/pluisig haar, geel en oranje kleuren zijn helemaal in! Maar…wat vinden wij hier van? Als Hollander's hebben hier toch echt snel een associatie bij..

..namelijk met koninginnedag, toch? Als ik aan oranje denkt, denk je al snel aan zulke beelden:


Maar vanaf nu kun je ook aan andere beelden denken:

I love beauty new's over oranje op je lippen: 'De zomer is de perfecte tijd om de oranje lippen in het straatbeeld te introduceren. Oranje lippen zijn fris, flirty en fun.'
Oranje in de tuin op vrouwblog vind: 'Groene kussentjes kunnen op het terras gelegd worden, om de tuinkleur te versterken. Maar de belangrijkste trendkleur deze zomer is toch oranje.'
Ook de nagel´s doen mee! 'Absolute trendkleur deze zomer: oranje, Herôme heeft drie nieuwe oranje nagellakjes.'
Ook paars lijkt erg in te zijn: 'Colorblocking -het combineren van twee felle kleuren- is dé trend van deze zomer. Oranje met paars lijkt favoriet.'
Misslipgloss: 'Op je nagels, op je lippen, op je ogen: oranje mag!'
Het make-up merk Sleek heeft bijv. al een collectie uitgebracht met veel oranje er in.

Ik verzin dit in elk geval niet zelf. De trends komen vaak van de catwalk!




Ik heb zelf een limeted edition lipgloss van Maxfactor, die draag ik hier!





Ook heb ik 2 oranje nagellakken





De lak van Gosh is nummer 570 Peachy, hij is ook niet helemaal oranje.
De andere lak is van la femme beauty, deze kleur neigt meer naar geel.
Behalve nog wat oogschaduw heb ik nog niet zoveel oranje make-up producten, en ik was ook niet van plan die te gaan kopen.
Ik heb het toch niet zo met dat oranje en geel, en dan ook nog paars zeker? No thanks.
Wat vinden jullie van deze zomer 2011 trend?

See you!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen