woensdag 17 augustus 2011

Review: Byron Bay Aftersun


Deze aftersun is echt geweldig! Geen glibberige, of vettige gel. Een aftersun-milk die bijna niets voor je huid doet is ook verledentijd. In mijn HAUL artikel kon je zien dat ik de aftersun gekocht had toen ik in Vlissingen was. Benieuwd naar deze aftersun?

Dit merk Bryon Bay is volgens mij nog niet zo bekent. Bryon Bay is een bekende plek voor surfers.
Ik kwam deze aftersun tegen bij de Etos in Vlissingen. De meeste aftersun 's zijn niet meer dan een bodylotion maar dan met aloë vera.
Dit is namelijk verkoelend en vochtinbrengent . Deze aftersun bestaat voor 95% uit aloë vera gel! Dat is veel in vergelijking met andere aftersun 's.
Ik heb zelf ongeveer drie pompjes nodig voor een onderbeen. Ik had verwacht dat het een spray was, maar het is dus een pompje. Hier komt niet veel gel uit in een keer, dus dat scheelt.


Toen ik de gel op mijn been smeerde was het echt 'aaaaah' echt zo super zacht maakte deze gel mijn been! Het lijkt zelfs of je huid er anders uitziet. Hij trekt ook lekker snel in!
Voor
Na
Waarschijnlijk zie je niet veel verschil, dat zou je echt even moeten voelen.
Je kunt het ook op je gezicht smeren. Dat vind ik zelf niet heel erg fijn, want ik blijf er toch nog steeds rood door. Tenzij je verbrand bent, dan raad ik het je wel aan.

Ik zou deze aftersun het liefst als gewone standaard bodylotion gebruiken, wat eigenlijk prima gaat. Maar ik heb nog een aantal bodybutters op te maken.
De verpakking ziet er trouwens heel mooi uit! Echt een stuk mooier dan bijv. die van de Kruidvat. Hij geeft een mooie goude weerspiegeling in de zon.
Zien jullie dat leuke detailtje? Mijn zusje vroeg meteen of zij die mocht hebben.



Een aftersun werkt dus extra verkoelend. Dat ik lekker als je (lang) in de zon bent geweest!
Deze aftersun helpt ook om schilferen voorkomen. Vaak ga je een beetje vervellen als je lang in de zon bent geweest. Doordat je huid heel droog word.
Ik denk dat het vocht wat in de cellen van je lijf zitten, verdampt door de zon. Ik weet dit niet zeker maar vind het wel heel logisch klinken.
Vervellen kun je voorkomen om voor het zonnen te gaan scrubben. Zo haal je de dode huid cellen er af, en duurt het dus langer voor je weer vervelt.
Maar door het te hydrateren word het niet zo droog.



Hij is de te koop bij de Etos,Dirx en Jumbo voor acht euro (200 ml) of op de webshop van dit merk!
Byron Bay heeft ook zonnebrand bescherming en zonneolie's.
Lijkt dit jullie wat?
See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten