maandag 8 augustus 2011

Vakantie Haul #1

Eindelijk is het dan vakantie! Ik ben al een aardig poosje vrij van school. En ben inmiddels ook al op vakantie gegaan. Vandaag laat ik spullen zien die ik in Vlissingen heb gekocht, een prima stad om te winkelen.
De meeste spullen heb ik bij de Action gekocht. Een goedkope winkel, met een groot en diverse assortiment. De filiaal in Vlissingen was best groot.
Ik heb nog niet zoveel parfums, maar degene die ik heb zijn dan ook iets duurder als deze. Toch ik vind het leuk om mijn 'parfum stash' uit te breiden.
Ik heb twee parfums gekocht, ik had wel meer lekkere gevonden,maar moest toch kiezen.

Ik koos 'Sex in the city, love' Je had ook andere soorten van Sex in the city. Dit was de fruitige. Je kunt de dop er afdraaien. Best een aparte flacon toch? Ik ken Sex in the city trouwens helemaal niet.
Milliliter:100
Prijs: 2,79

Ook koos ik voor deze parfum. 'Lola Color'.Wat is deze placon apart zeg! Maar egt heel mooi. Er zit een hele aparte glans op als je hem in de het licht houd.

Milliliter:100
Prijs:2,79

Deze portemonnee viel me vooral op om de kleur. Je had hem ook in Het blauwzwart en groenzwart.
Ik koos toch voor deze roodzwarte kleur. Hij is heel plat, en vooral lang. Handig voor briefgeld. Minder handig voor kleingeld. Ik ben benieuwt of ik deze portemonnee fijn vind. hij is 2,75.





Het eerste wat ik vond in deze winkel waren deze bloempotjes. Ik ga deze gebruiken om mijn kwasten in te zetten. Ik vul de potjes dan tot de helft met de grijze steentjes. Dan blijven ze mooi rechtop staan (als het goed is).
                                                   
                               
potjes per stuk:1,29
bakje steentjes: 0,89

Mijn moeder kocht nog een lichte zelfbruiner van Granier. Je word er niet echt bruin van maar je maar een mooie glans vooral. Voor die prijs echt zeker te doen! Plus extra inhoud van 150 ml, in totaal zit er 400 ml in.
Hij kost ongeveer 3,- euro.


Bij de DA kocht ik de '1 Day' zelfbruiner! Ik had er al over gelezen en wist dat ik deze sowieso een keer zou gaan kopen. Je spuit het op en word direct bruiner. Het is waterproef maar je kunt het er met zeep gewoon zo afwassen. Het blijft dus 1 dag zitten. Ideaal leek mij. Ik kocht de lichtste kleur.
Hij kost 10,30 euro.

Bij New Yorker Heb ik een super leuk shirt gekocht. Het is een L, wat 2 maten te groot is. Maar ik vind dat het zo heel leuk valt! Wat vinden jullie? Vooral de details op de schouders vind ik erg leuk!
Hij kost 9,95 euro.
                                   
Bij een winkeltje waarvan ik de naam niet weet heb ik een zwarte vest gekocht van Only, gewoon basic. Deze heb ik ook 1 maat te groot gekocht, dat vind ik lekker zitten en bovendien waren alle andere vesten gekrompen.. dus mocht dat bij deze gebeuren dan past hij tenminste nog!
Hij kost 15,- euro.

Bij de Etos vond ik deze super leuke aftersun. Ik heb echt zwak voor mooie producten. Zo ook deze. Deze aftersun bestaat voornamelijk uit aloƫ vera gel. Zoals zoveel aftersuns doen. Mijn eeste indruk: 'Het werkt echt!'. Hier komt een revieuw over.
Hij kost 8,- euro.

Deze tas vind ik echt geweldig! ik heb deze tas van mijn ouders gekregen voor mijn rapport. Mijn eerste echte handtas. Vooral die strik is echt super! Er zitten handige vakken in en is de ideale formaat!
Hij kost 30,- euro.



Zijn er dingen waar je nog wat extra over wilt weten? Of als je er een revieuw over wilt zien? Laat het me weten!

See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen