zondag 21 augustus 2011

Vakantie Haul #2




Dit is deel 2 van de vakantie haul! Dit keer heb ik in Eindhoven geshopt, wat minder spullen dan de vorige keer, maar hier zitten ook bijzondere spullen bij.

De eerste winkel was de H&M, eindelijk had ik een H&M gevonden met cosmetica! Ik had al over de bodysplashes gehoord en ik had zelfs al geld apart gelegd voor deze bodysplashes. Doordat het een poosje duurde voor ik een H&M vond die deze producten had, waren de bodysplashes inmiddels wel in de korting!
Ik kocht dit setje van drie bodysplashes voor 3,- euro. Hier zitten glittertjes in. Een witte, roze en rode, er waren wel twee dopjes waren kwijt.



Wit (white bloom) ruikt heel basic(jongen zou hem ook kunnen dragen) best fris. De roze (pink passion) vind ik heel klassiek ruiken, als een douche gel. Rood (red sparkle) ruikt naar een vrucht of bloem.


Ik kocht de bodysplash white flower, deze was niet in de aanbieding. Deze ruikt heel erg bloemig, maar wel anders als white bloom. Die witte hierboven, maar wel iets zwaarder als red sparkle.




Deze hello kitty bodysplash is echt schattig! Dit is Mango, maar daar vind ik het niet super erg naar ruiken. Deze was wel in de korting. prijs?




Dit is een pluto bodysplash in pear sorbet, deze vind ik denk ik het lekkers ruiken! Deze was ook in de korting voor 1 euro.




Deze nagellak is echt heel fel roze met een goude glitter er in, volgens mij is dit een limeted edition. kost geloof ik 3 euro.




 Veel vinden coconut lime lekker, maar dat vind ik echt absoluut niet! Ik wou eigenlijk nog meer kopen maar heb dat uiteindelijk terug gelegt. Ik heb hieraan minder uitgegeven als wat ik apart had gelegd voor de H&M.
De Claire's waar ik normaal heen ging, in Amersfoort, bestaat niet meer. Daarom was ik echt heel blij toen ik zag dat ze in Eindhoven een Claire's hadden.
Dit is een winkeltje met heel veel en originele sieraden. Ik kocht daar deze oorbellen:




Dit zijn lipsticks in de vorm van een potlood met een geur. Ik heb de geur kers en bubblegum. Ik hou van dit soort geuren! Hierbij hadden ze een actie 1+1 gratis.

Dit was samen 9,45 euro, hoewel alle dingen die ik eerst in mijn mandje had 49,50 euro waren samen, moet je nagaan hoeveel ik eigenlijk nog had willen kopen. :D

Bij Ici Paris XL hadden ze korting op spullen van ModelCo, een merk dat ik vorig jaar al ontdekte. Ik wou deze verwarmde wimperkruller al heel lang, en nu vond ik hem dus voor de helft goedkoper én in Nederland, dus geen verzendkosten. kijk hier voor de review. 

Bij een winkeltje waarvan ik de naam niet weet heb ik heel goedkoop deze schoenen gekocht. Dit is zo'n winkeltje met allemaal leuke exclusieve maar goedkope spullen. Deze schoenen kosten 5 euro. Ook heb ik twee oorbellen rekjes gekocht, die deed ze weg. Deze kosten samen 1 euro.


Tenslotte heb ik nog 2 NYC lipglossjes gekocht voor een revieuw die er aan komt. Die kun je in dat artikel lezen.







Er was trouwens een heel goedkoop ijskraampje, voor 1,80 kon je al een Sunday ijsje halen, en voor 60 cent een softijsje.
Het was echt prima weer, hoewel het schijnt dat het die dag overal in nederland slecht weer was.

See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten