zondag 7 augustus 2011

Wie ben ik ?

Jullie weten waarschijnlijk nog niet wie ik ben. Mijn naam is Wendy Harthoorn, ik ben in 1995 geboren en ben nu dus 15 jaar. Meer over mij weten?
Ik woon in Gelderland en doe havo 3. Ik ben namelijk blijven zitten in groep 4 en een late leerling. Ik heb 7 jaar op balletles gezeten en daarna 4 jaar op paardrijden. Ik ben met ballet gestopt toen ik verhuisde en omdat het niet helemaal mijn ding meer was. Paardrijden heb ik heel lang gedaan, maar hier ben ik ook mee gestopt. Puur door de manege, de manier van lesgeven en hoe ze de paarden behandelen. Ik zou het liefst een verzorgpaard willen hebben.

Ik heb 2 zusjes, eentje van 2 jaar en eentje van 12 jaar, wij wonen dus met z'n 5en thuis. Ik heb de allerliefste vriend die ik me maar kan voorstellen, waar ik inmiddels een jaar verkering mee heb.

                                 

Hoe ben ik begonnen met workshops? Het idee van workshop geven ontstond toen ik besefte dat ik graag een blog zou willen beginnen. Dit zou alleen veel te veel tijd gaan kosten, tenminste daar was ik bang voor. Om mijn kennis over beauty toch met andere te kunnen delen waren workshops dus een ideaal en een leuk bijbaantje. Spreekbeurten heb ik behalve spannend, ook wel leuk gevonden. Ik ging zelfs voor de lol een tweede spreekbeurt voorbereiden. Creatief ben ik al heel lang, tenminste dat zeggen mijn ouders. Mijn moeder geeft ook workshops (taart decoreren) vandaar dat het idee van workshop's ontstond. Ik begon een plan op te zetten, een site aan te maken, folders te verspreiden en ik heb twee keer in de krant gestaan. 
                                        

Hoe ben ik begonnen met bloggen? In een intervieuw met de krant heb ik gezegt dat een blog waarschijnlijk veel te veel tijd zou gaan kosten, omdat ik midden in mijn voortgezet onderwijs zit. Maar toch wil ik het er op wagen! Ik zie zelfs mensen die jonger zijn als mij, als zei het kunnen kan ik het ook! Deze zomer ben ik dus begonnen met het aanmaken van een blog. Ook voel ik dan een beetje hoe het voelt om elke dag een stuk te moeten schrijven. Wat ik trouwens heel leuk vind! Maar ik weet niet hoe dat zou gaan als ik weer naar school moet. Misschien word ik wel gestimuleerd voor huiswerk daardoor, zodat ik daarna verder met de blog kan. Ik ben heel benieuwt. Ik ben me heel goed bewust dat het echt maanden kan gaan duren voor ik bezoekers krijg, maar als ik niet doorzet lukt het natuurlijk nooit. Dan doe ik het in elk geval voor die enkelingen die mij volgen:)
                        

Wat is mijn doel? Voor de workshops is het mijn doel om laagdrempelig veel over make-up uit te leggen, een workshop aan te bieden voor feestjes en gewoon een gezellige avond.
Met bloggen is mijn doel net als iedere blogger denk ik, groot worden en gewoon lekker met iedereen het over make-up hebben! Ik zal iedereen dankbaar zijn die mijn blog bijhoud, of gewoon een keertje af en toe wat leest op mijn blog.

Wat nog meer? Wat nog meer te zeggen over mij.. Ik heb dyslexie..daardoor zal het schrijven niet altijd even makkelijk zijn en zal ik het vaak moeten laten controleren door anderen. Ik wilde vroeger altijd boeken schrijven, maar vaak stop je al weer na een schrift vol geschreven te hebben. Dat is echt iets waarbij je vol moet houden. Wij hebben thuis twee konijnen, voor het geval je dat interesseert.

Mijn style. Mijn style is misschien anders als die van de meeste mensen. Maar ik draag gewoon wat ik leuk vind om te dragen. Net als jullie hoop ik! Ik hou wel van donkere oog make-up maar ook gewoon basic vind ik soms fijn.

Waarom Crazy About Beauty? Ik ben crazy about beauty, helemaal gek op make-up! In groep acht zei ik nog dat ik NOOIT make-up zou gaan dragen. Ik snapde toen niet niet waar dat voor nodig was. Maar nu heb ik ingezien dat het echt hartstikke leuk is! Ik kocht steeds meer make-up en ik volg al een paar jaar bepaalde beauty bloggers. Wat de aanleiding was voor deze obsessie.

En in de toekomst? In de toekomst zou ik van bloggen en beauty,mijn hobby dus, mijn beroep willen maken. Mocht dat niet gebeuren ga ik studeren op de hbo,(ook wel als ik wel bekent word met bloggen hoor) maar ik heb nog geen idee wat ik wil worden. Tijdens die HBO zou ik heel graag bij bijv. Da of Douglas willen werken! Ja ik wil trouwen later, maar eerst maar eens school helemaal afronden.

Obsessed with? Behalve een obsessie voor make-up heb ik ook een obsessie voor: mijn vriend, Ben & Jerry ijs, strikjes, zwart en aparte accessoires! (Zoals een ijsjes ketting)

Als je nog meer van mij wilt weten, neem gerust contact op met mij : crazyaboutbeauty@hotmail.nl
See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten