zaterdag 24 september 2011

Essence Multi Demension nagellak

Vandaag lees je een review over een nagellak van Essence, geschreven door Talitha. Eerdere posten van Talitha zijn: mededelingen over de site & tanden bleken review Talitha.
bron be-beautylicious.blogspot.com


Ik heb een turkooise nagellak gekocht bij de Kruidvat. Je spreekt het uit als: turkwaas, het is een soort mengeling tussen blauw en groen. De nagellak heet 'Multi Demension'. Hij kost €2,95. De nagellak is van Essence, hierover is al een post geschreven. Er zit 8 ml in. Onder de titel 'multi demension' staat XXXL shine, de nagellak glimt inderdaad wel maar niet super veel. Dit staat er nog meer op:
'75 TRYIN TO BE COOL
Special fotmulafor longlasting,
high covering & extreme glossy finish.'
Dat betekend in het Nederlands:
'75 TRYIN TO BE COOL 
Speciale formule voor een langdurige,
een hoge bedekking en extreme glans.
'
De nagellak is gemaakt in Luxemburg.
bron purrrpolish.blogspot.com

 
Ik vind de nagellak heel mooi, ik hou namelijk ook van turkoois en lichtblauw! Hij glimt zoals ik al zei best wel. Een aanrader dus!
Wat mij wel opvalt is dat er geen houdbaarheidsdatum op zit. Ik denk dat hij 2 jaar houdbaar is. Meer over houdbaarheidsdatum van make-up producten lees je in het artikel: Houdbaarheid van producten. Helaas staat nagellak er niet bij!

Vind jij deze nagellak mooi? Hoe vinden jullie zo'n review over nagellak?

Bye, Talitha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten