maandag 12 september 2011

FOTD: party look

Hallo! Zoals ik dus had verteld zou ik een FOTD gaan plaatsen van de make-up die ik droeg naar het feestje waar is gisteravond ben geweest. Dit is een look met donkere oogmake-up en verder heel basic.
Bij zulke feestjes moet je je niet teveel voorstellen hoor. Het is meestal gewoon zitten, praten, eten en muziek. Toch vind ik het leuk om wat extra tijd aan mijn ogen te besteden.
Ik gebruikte het Sleek oh so special pallet.

 

De mat-paars aan de binnenkant van mijn oog, de grijze kleur in het midden. De glimmende paars aan de buitenkant en omhoog geblend en vervolgend nog zwart in de crease geblend. Onder mijn ogen een oogpotloodlijntje uitgeblend en gelliner in de waterlijn. En natuurlijk mascara. Ik heb niet de Model Co wimperkruller kunnen gebruiken omdat de battarij op was.

Als Foundation gebruikde ik weer mijn foundation van bourjois. Met een sponge aangebracht omdat ik niet zo snel iets anders bij me in de buurt had. Verder geen blush of bronzer of poeder gebruikt. Dat had ik achteraf gezien mischien wel kunnen doen.
De lippen wilde ik normaal houden dus ik heb een gloss met een soort van blauw tint (van gosh) gebruikt.

In mijn haar nog even wat droogshampoo gespoten, uitgeborsteld en een staart in. Dat doe ik voor tijdens het fietsen zodat het niet heelmaal door de war gaat.

Besteed jij ook extra tijd aan je make-up als je naar een bijzondere geledenheid gaat?
See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen