donderdag 29 september 2011

Goodiebag, verslagje en fotoshoot!


Vandaag laat ik de inhoud van de goodiebag van het beauty lab event zien, geef ik een kort verslagje en laat ik de foto's van de mini fotoshoot zien!

Dit zijn alle spullen uitgestald. Er zat ook nog een blik Chillcat in.

Er zaten erg veel foldertjes in, met o.a. kortingscodes.

Deze foto staat verkeerd om, maar dit was een tegoed bon voor besteding van 10 euro bij cosmania.nl met 3 sampletjes waar ik tot nu toe echt tevreden over ben.

2 miniverpakkingen van Keune, shampoo en conditioner.

Een fullsize product van dove! Een nourishing oil care conditioner.

Nog een fullsize product van John Frieda. Ben heel benieuwd want ik heb dit merk nog nooit uitgeprobeerd.

Een ring, iedereen had een ander accessoire.

een hele grappige en lekkere lolly van lovelies.eu

nog 2 testertjes, 1 van the body shop en 1 van Dr. van der hoog

Een zelfgemaakt zeepje! Ziet er echt superschatig uit en ruikt heerlijk. Ik heb gehoord dat Serena's moeder deze zeepjes heeft gemaakt.

Mijn eerste make-up van make-up store! Hoera hier ben ik echt heel blij mee:D

een spiegeltje van vindjeworkshop.nl en een niveacreme die ik eigenlijk volkomen nutteloos vind..

Iedereen mocht een sample pigment uitzoeken! ik koos 'Kelly'.
Dit was de eerste keer dat ik alleen met de trein ben geweest, tenminste met overstappen en alles. Toen ik eenmaal in Utrecht was, ben ik gaan lopen en kwam al gauw 3 andere meiden tegen die ook naar het beautylab event gingen. Ik ben toen met hun meegelopen en samen kwamen we er wel uit. Nog grappiger is dat ze gewoon vlak bij mij wonen, we hadden dus eigenlijk de hele reis samen kunnen doen.. volgende keer beter! Iets voor de rij waar iedereen stond hebben we allemaal schoenen omgewisselt, en toen moesten we nog iets van 10 minuten wachten tot we naar binnen mochten, op die hakken! Toen we naar binnen mochten, hebben we onze jas afgegeven en hebben we onze goodiebags in ontvangst genomen. Super leuk natuurlijk. Als je de deur inliep, stond Serena daar al meteen. Iedereen was in het begin wat zenuwachtig geloof ik. M'n eerste ervaring met Serena is eigenlijk niet geweldig positief. Het eerste wat ze zei was 'waar is je roze?' en dat kwam eigenlijk niet zo vriendelijk over. Oke, ik had een zwarte jurk aan, maar hé ik had roze lippen oorbellen en een roze strikje. Ik heb ook gewoon mn best gedaan om d'r mooi uit te zien. Ik vond Serena prachtig. Echt om jaloers op te zijn. Er was een groepjes indeling gemaakt en nadat ik snel even bij the beautybakery en prettyplease wat spulletjes had gekocht (voordat ze weg waren) snel gaan zitten want ze wilden beginnen met de quiz. Het eerste deel van de quiz ging over random beautyvragen, vooral over parfum, vond ik. Toen was er een pauze waarin je wat lekkers kon halen. De taart was erg snel weg ik heb zelfs gehoord dat Serena niet eens een stukje heeft gehad. Shame on us.. Volgende keer laten we een stukje over! Bij deel 2 gingen er veel vragen over Serena en haar blog. Ik wist eigenlijk best weinig omdat ik haar nog geen jaren volg.
Hierna kon je gewoon kiezen wat je ging doen. Er waren 3 tafels waar spullen werden verkocht, er was een demonstratie over pigment oogschaduws, je kon met Serena even op de foto gaan en een make-up ruil hoekje en later op de dag kwamen de mensen van i-supermodel ook. Volgens mij had niemand make-up meegenomen om te ruilen, wel werden er dingen geruild uit de goodiebags. Toen de mensen van i-supermodel binnenkwamen ben ik al meteen vooraan blijven staan, lekker snel aan de beurt dus! Ik werd nog een beetje opgemaakt. Dat was echt supermooi gedaan, dat heeft me echt inspiratie gegeven. Hieronder zijn de uiteindelijke foto's die ik gister al via mail heb ontvangen. Rond luchtijd hadden ze een heerlijke lunch bereid. Ik heb er zelf niet veel van kunnen eten omdat ik toen net opgemaakt werd. Maar wat ik heb geproefd was erg lekker. Om 5 uur was er nog een prijsuitreiking en een korte afsluiting door Serena. Ik ben nog even met Serena en Samantha op de foto geweest, die foto kun je in het filmpje zien. Daar vonden ze me een mooi popje:P Na het event heb ik nog met die 3 meiden gegeten in Amersfoort. Het was super gezellig!




Welke foto vinden jullie het mooist? Je kunt trouwens hier het filmpje bekijken van het event als je dat nog niet gedaan had.

See you! Wendy

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de tweede foto het mooiste. Die goodiebag is zo leuk, er zitten leuke en goede producten bij. Leuke ring trouwens. Je hebt een hele leuke blog. Ik ga je meteen even volgen hoor! Zelf heb ik een beautyblog, moet je maar even kijken.
    Liefs, xxx
    www.beautyforgirls.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Leuk waren ze he, die Goodiebags! Ik heb m gewogen, meer dan 1,5 kilo aan goodies zat er in, nou ik was onder de indruk hoor ;-)
    Je foto's zijn echt prachtig geworden, wauw! Ik zit nog op mijn foto's te wachten, als ik ze heb komen ze op mijn persoonlijke blog, http://www.sandyhasselt.nl/blog
    tenminste...als ze gelukt zijn ;-)

    Groetjes,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen