vrijdag 9 september 2011

Korte update

 Hallo iedereen! Ik wilde even een kort extra berichtje plaatsen. Ik ga zo weg om een workshop te geven voor een groep meiden in Lunteren. Ik ben heel blij dat de workshops weer zijn gaan lopen na de zomervakantie. Er staan nu 3 workshops op rij gepland! Morgen ga ik op een beurs schminken, ik heb de afgelopen dagen geoefend. Op mezelf en mijn zusjes. En na die beurs ook nog een verjaardag. En eigenlijk had ik ook nog wel naar Appel Pop gewild. Met school gaat het goed en ik vind het fijn dat ik tot nu toe nog elke dag een post online heb kunnen zetten. Momenteel heb ik niet veel tijd, echt zoveel dingen te doen. School, blog, huiswerk, workshops, werken. Ik hoop dat jullie het trouwens niet heel erg vinden als er een dag is dat er geen artikel online komt. De dag erna zal er dan vast weer een artikel online zijn. Morgen een blogpost over coconut oil en de dag erna hoop ik een FOTD online te zetten van de look die ik voor dat feestje ga maken.
Doei! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten