woensdag 21 september 2011

Mededelingen over de site


Ik heb even wat mededelingen over de site!


Ik heb gemerkt dat er nooit reacties worden geplaatst op posten, de posten worden wel gelezen. Ik vind dat heel jammer, want ik zou wel willen weten wat de mensen nou een leuke post vinden of juist een oninteressante post vinden. Als je zou willen reageren moet je en account aanmaken, dat kan een google account zijn, je kan ook een link naar je hyves, twitter of facebook profiel (openID). Dat zijn de handigste opties! Of een als je een gebruikersnaam voor Livejournal, wordpress, TypePad of AIM hebt kan je dat doen.

Als je zelf een leuk onderwerp voor een post weet kan je die gerust mailen en er komt misschien wel een post over. Als voorbeeld kan je een review aanvragen over een product dat jij heel fijn vind, of waarvan je hebt gemerkt dat er slechte ingrediƫnten in zitten. Of juist als je een vraag hebt over wat bijvoorbeeld goed voor je huid is en wat niet. Als je een leuk onderwerp hebt mail dat dan naar: grazyaboutbeauty@hotmail.nl . Vermeld ook even je naam en je leeftijd!

Je kunt ook mijn blog volgen via de mail, je krijgt dan elke dag automatisch een mailtje met de post van die dag. Je kunt je opgeven op de site rechts bovenin. Hier zie je precies waar:



Er komen geen posten meer online op zondag i.v.m dat ik dan meer tijd heb voor de spellingscontrole. Wat vinden jullie hiervan? Laat het weten!

Dat was het dan tot nu toe, het kan zijn dat ik later nog wat mededelingen heb..
Snap je het? Reageer maar! ; )


See you! Wendy
Bye! Talitha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten