dinsdag 13 september 2011

mini shoplog


Na zeker een maand amper iets van make-up te hebben gekocht heb ik dan weer eindelijk wat dingen van mezelf mogen kopen. En meteen zit ik dan ook weer met het gevoel van : hm was dit het het geld wel waard?
Ja! er zitten zeker dingen bij waar ik absoluut geen spijt van heb.
Op bovenstaande foto zie je alle spulletjes. Er mist nog een borstel die ben ik gewoonweg vergeten erbij op te zetten.
Als eerste de 3 zeepjes die ik op een beurs gekocht heb. De grote zeepjes heb ik bij een kraampje gekocht waar ze bijv. zeepkettingen hadden, lavendel azijn en dus ook zepen. De frambooszeep was er ook in allerlei geuren, zo hadden ze musk, lavendel, citroen en aloë vera.


Het andere stuk zeep is voor mijn vader. Deze zeep zou goed zijn voor allerlij kwaaltjes o.a. voor eczeem. Deze zepen worden van olijfolie gemaakt als basis. Ik vind het wel jammer dat ik niet weet hoe dit bedrijfje heet en dat ik geen ingrediëntenlijst heb.

Het kleine zeepje is een taartpuntje, echt supperschatig. Ook dit is van natuurlijke oliën gemaakt. Hier zit ook roos in. Bijna te mooi om te gaan gebruiken!
Dit is een highliter-stick. Was niet zo duur maar ik wilde wat meer gaan experimenteren hiermee. Dit leek me prima. het heeft een hele mooie glans!
Dit is een nagellak van gosh die 30%goedkoper was. Wist ik veel dat ALLE nagellakjes 30% korting hadden dan had ik even verder gekeken, net als bij het kortingsbakje bij Kruidvat. Toch is dit echt een heele mooie groen-blauwe kleur.



Dit leek me de ideale kleur voor in mijn waterlijn. Tenminste dat zag in aan de swatch. Helaas het geeft amper iets kleur af in je waterlijn.  Ik gebruik het nu voor boven eyeliner lijntje om die te accentueren.


Dit is echt een supperleuk zetje van Weleda. voor 3 euro 3 mini's. er zit een olie in van 10 ml. een handcrempje van 10 ml en een shampootje van 20 ml. Echt mega goedkoop en een ideale kennismaking met dit merk wat er tot nu toe echt heel goed uitziet. Veel natuurlijk en een prima uitstraling.

Dit is droogshampoo. Het is geen echte shampoo maar het effect is hetzelfde. er komt een mist uit, van allemaal kleine poeder deeltjes. die poeder kan vet heel goed absorberen. Als je nou echt geen tijd hebt om je haar te wassen maar je hebt wel vet haar is dit dus ideaal om je wasdagje nog 1 dag uit te stellen.

Dit is nog wel het allerleukste. Dit is die haarborstel die zo bekend is weet je wel. Met van dat varkens haar. Dit is een namaak. Ik vind de haarborstel echt geweldig en dit is nog niet eens de echte borstel. Deze koste 4,50 ofzo hoewel de origineel iets van 80 euro kost.. Het is dan ook wel DE haarborstel waar IEDEREEN positief over is.

 
Mijn haar werd hier zo zacht van..
Hoeveel geld geven jullie ongeveer uit aan make-up?  Ik heb afgelopen 2 jaar in totaal 400 euro bij kruitvat uitgegeven...Ja ik heb de bonnetjes bewaart en geteld;)gaat nu veel simpeler. met die klantenkaart houd hij automatisch bij hoeveel je hebt gekocht(in hele euro's)
See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten