vrijdag 30 september 2011

Sally Hansen complete salon manicure



Een poos terug kocht ik deze nagellak van Sally Hansen nadat ik er even voor heb gespaard. Dit is niet zomaar een nagellak maar echt een van topkwaliteit. In deze nagllak heb je een complete manicure in 1 nagellak. Benieuwd waarom ik deze nagellak zo fijn vind?

Sally Hansen is voor zover ik weet het nagellak merk in Amerika. In Nederland kun je het bij iciparis xl kopen of op internet. Ze hebben allemaal leuke dingen, zo komen ze binnenkort uit met nagel stickers maar ook hun nagelolie vind ik erg fijn. Deze nagellak hoort in de colectie van Complete Salon Manicure. Dit zijn lakjes waar dus alles in zit wat je ook bij een manicure hebt. Een basecoat, nagelverharder een kleur en topcoat in 1 nagellak! Je hebt ze in verschillende kleuren.


In Amerika zijn ze echt goedkoop! maar 6,49 dollar dat is 4,80 euro. In Nederland kost deze nagellak ongeveer 12 euro. Ik heb zelf de doorzichtige kleur. Waarom? vraag je je mischien af. Een kleur is toch veel leuker. Mascha van beautygloss heeft ondekt dat deze nagellak ook super werkt als topcoat en dat was vooral de reden dat ik deze nagellak wilde hebben. Bij haar zat haar nagellak 5 dagen perfect op haar nagels

.

Eindelijk mocht ik deze nagellak van mezelf kopen. Hij is toch echt iets duurder als die bij de Da of Kruitvat. Het flesje is dan ook wel groter en er zit 9,7 ml meer in als bijvoorbeeld een van essence en 6,7 ml meer als 1 van gosh.
Het kwastje is ook een beetje anders, aan 1 kant zijn de haartjes in laagjes geknipt als het ware. Het is nagellak nummer 110 in kleur 'Clear'd for Takeoff'.
De nagellak is best wel dik en het duurt ook best lang voordat hij opgedroogd is maar dat is zeker de moeite waard.
Ik heb een aantal keren zelf bijgehouden hoelang de nagellak mooi bleef zitten. Ongeveer 4 dagen denk ik. En dat is goed genoeg voor mij want na die tijd heb ik allang weer genoeg van de kleur. Ik zie eigenlijk geen nadelen bij deze nagellak en ben er heel tevreden mee. Ik zou hem zeker weer kopen en ben ook blij dat ik hem heb gekocht/ aangezien ik hem vaak ga gebruiken. En daar mag ook wel in geinvesteerd worden toch?



See you!Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen