woensdag 28 september 2011

Shoplog voor en bij beautylab event


Het beautylab event is een meeting met allemaal beautylab fans. Beautylab is een blog, een van de leukste die ik ken! Voor deze meeting heb ik nog wat aankoopjes gedaan, maar ook tijdens de meeting kon je spullen kopen.

Voor de workshop die ik vrijdag avond gaf moest ik nog even wat nieuwe kwasten en spiegels halen.
Speciaal voor het beautylab event heb ik dit kroontje gekocht. ik had vroeger al zo'n kroontje, gewoon als accessoire. Maar die is stuk gegaan. Dit was dus een goed moment om een nieuwe te kopen.

Deze oorbellen waren ook speciaal voor het beautylab event. Ze zijn lekker licht, dat vind ik fijn.
Ik heb het kroontje en de oorbellen bij een exclusief winkeltje gekocht in Barneveld. ik weet de naam niet meer, maar het zit tegenover de Coolcat.


Bij de op=op voordeelshop in Barneveld hebben ze altijd leuke acties. Somige producten kon je nu 3 voor 10 euro halen. Ik heb de reinigingslotion, een normale lotion die waterig is en een face wash gekocht.


Voor de spiegeltjes voor de workshop was ik bij de Action. Helaas zijn die spiegeltjes uit het asortiment. Wel heb ik toen deze tandpasta meegenomen, je tanden witter in 14 dagen? ik ben benieuwd!


Dit is een namaak-parfum van DNKY Be delicious. Die parfum vind ik echt heerlijk! En deze koste nog geen 2 euro i.p.v. 30 euro.. Oke hij blijft niet zo lang hangen maar de geur lijkt er wel heel erg op!

Dit zijn de spulletjes die ik bij het beautylab event heb gekocht. De mint julep masque en eyeliner heb ik bij prettyplease gekocht. De 3 roze dingentjes bij Angel van The beauty bakery.
Dit is een zeepje en ruikt echt zo heerlijk zoet! Ik vind dit er ook echt super cute uitzien. deze zeepjes waren nog groter dan ik had verwacht.

Een reuzen cupcake! De onderkant, dus wat in de cup zit is een bruisbal en de topping lost ook langzaam op. Het zit vol van de verzorgende oliƫn. Hij koste nu maar 5 euro i.p.v. 7,50
Dit is een kleine versie van de grote cupcake volgens mij. Deze kocht ik samen met het zeepje voor 5 euro. (i.v.m. te weinig wisselgeld kreeg ik wat korting)


Dit masker is erg beroemd en heb er heel veel dingen over gehoort. Werd wel eens tijd dat ik hem uit ging proberen. Wat een giga tube zeg. 7,95

Deze eyeliner is echt supercute! Ik houd niet superveel van stift eyeliners maar de verpaking is gewoon TE mooi..

Foto's van de goodiebag inhoud komen morgen online.

See you!Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen