maandag 5 september 2011

Tanden bleken review Talitha


Vandaag lezen jullie een review dat mijn zusje Talitha heeft geschreven. Het gaat over een review van het tanden bleken met backing soda.  Hier over las je in dit artikel.

In het kort wat over mij. Ik ben het zusje van Wendy, Talitha. Ik ben 12 jaar. Ik controleerde aan het begin alle posten van Wendy op spelling (nu doet iemand anders dat), maar nu ik krijg wel elke dag een mail met de post van die dag (dat vind ik heel handig! Een tip dus:D).

Ik vond het wel een interessant aanbod of ik voor Crazy About Beauty een "testje" wou doen. Ik vind het een leuk blog en ik heb redelijk gele tanden dus ik vond het natuurlijk goed!

Ik poetste twee weken, één keer per dag met backing soda. Ik poetste altijd eerst normaal en daarna met wat backing soda over mijn tandpasta.  Ik vind het niet zo lekker smaken. Als je tandpasta er op doet smaakt het minder vies. Ik doe altijd eerst wat op mijn hand en dan ga ik met mijn tandenborstel er overheen (ik zou geen elektrische tandenborstel doen!), het blijft eraan plakken door de tandpasta. Ik poetst meestal niet een vaste tijd zoals 2 minuten of 1 minuut, ik stop gewoon als ik denk dat ik alles al heb gehad. Het poetsen doet zeker geen pijn, het voelt alleen wat anders aan. Laten we eens kijken naar mijn tanden voor en na.
Dit is de foto voor:

Voor:
Na:



Voor:

Na:


Ik zie wel aardig verschil, en jij?
Nog een keer Wendy's resultaat bekijken? klik dan hier.
See you, Talitha ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten