dinsdag 18 oktober 2011

Aloë Vera drankjes

 
Ongeveer een maand geleden schreef ik een artikel over Aloë Vera. Ik wilde testen of Aloë Vera drankjes echt effect op je huid hebben. Vandaag laat ik jullie drie van die drankjes zien en mijn conclusie.



Dit zijn de drie drankjes die ik getest heb. De eerste is een grote fles met bijna 100% Aloë Vera (99,9%). Dit drankje is bij een gezondheidsprogramma aangeraden. Het is helemaal helder en smaakloos. Je moet hier twee lepels 3x daags van drinken. Gemengd met ander drinken. Het tweede drankje is van de Action. Dit is geen pure Aloë Vera. Hier zit als hoofdbestand wel Aloë Vera en Aloë Vera poeder in. Daarbij zit citroenzuur, druiven aroma en vruchtensuiker. Het laatste drankje is niet specifiek een Aloë Vera drankje maar dat zit er wel in. In dit drankje zitten nog veel meer gezonde ingredienten zoals: guave, banaan, limoen, appel, druif, grapefruit, lychee, limoen, cacao, vitaminen, mineralen, gember en kokosaroma.

Zo zien de drankjes er uit.



Het eerste drankje is dus niet bedoelt om in een keer los op te drinken. Ik heb dit een week of iets langer elke ochtend en af en toe in de avond gebruikt. Ik had het idee dat het goed was voor je lichaam gewoon qua rotzooi uit je lichaam halen. Het geeft in elk geval een heel gezond gevoel. Je proeft er niets van! Dit is een 2 liter fles die je voor 12 euro kunt kopen. je doet hier zeker een maand mee. Waar koop je die dan?

Van dit 2de drankje ben ik niet zo'n fan. Of hij werkt kan ik ook niet vertellen. Waarom niet? omdat ik deze niet heb uitgetest. En waarom dat niet? Omdat hij er ontzettend smeerig uit ziet. Er zitten allemaal stukjes in het drankje die daar maar een beetje rond zweven. Ik heb het testen van dit drankje dan ook zo lang mogelijk uitgesteld. De geur is heel zoet, het doet me aan een een super zoet snoepje denken. Toen ik dat rook had ik al meer zo iets van 'hmm... laat ik het toch maar proberen', mijn moeder had juist het tegenovergestelde. Ze wilde het wel proberen tot dat ze het rook. Dat is dus verschillend voor iedereen persoonlijk. Ik heb het geproefd maar die stukjes blijven een raar gevoel in je mond. Ik zou dit alleen met moeite op drinken, maar niet omdat ik er geweldig mooi van wordt ofzo.

Het laatste drankje is degene die ik als eerste heb getest. De verpakking vind ik mooi, de naam is origineel, en er zitten super veel goede dingen in. Ik vind het niet vies smaken, daar wen je wel aan. Het is wel belangrijk dat je hem gekoelt drinkt want anders vind ik hem minder lekker. Dit is wat er op de verpakking staat: 'Collageen is een natuurlijk eiwit dat essentieel is voor de aanmaak en opbouw van (nieuwe) huid-cellen. In combinatie met o.a. magnesium en Aloë Vera zorgt het voor een sterke en soepele huid.' 
Ik heb dit drankje getest door elke dag een klein laagje te drinken. 200 ml van dit drankje geeft 50% van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid. Maar om nog een heel pakje leeg te drinken elke dag wordt me iets te duur. Ik heb niet echt iets speciaals aan mijn huid gemerkt. Wel gaf het een enorm gezond gevoel. Aangezien ik voor bijna alle fruitsoorten allergisch ben. Ik denk dat de drankjes vooral je gezondheid ondersteunen. En niet zo zeer de conditie van je huid.

Heb jij ervaring met Aloë Vera drankjes? En wat vind jij hier van?

See you!Wendy

1 opmerking:

  1. haha, die aloe vera plantensstukjes in die drankjes zijn zo goor!

    BeantwoordenVerwijderen