zondag 23 oktober 2011

Beautygloss party #1

 
Zoals ik al heb verteld 1,5 week geleden ben ik naar de Beautygloss Party geweest eergisteren!
Ik wil jullie vertellen wat ik er van vond, de inhoud van de goodiebags en mijn snelle shop tour. Dit is deel een van de beautygloss "serie" want er komt ook nog een filmpje!
De snelle shop tour: Waarom snel? Omdat ik maar 2 uur de tijd had! Om 6 uur gaan de winkels op zaterdag dicht in Amsterdam. Maar om 6 uur was het event ook afgelopen, dan had ik dus geen tijd meer om te shoppen. En dat moet toch wel even als je in amsterdam bent, toch?  Dus dan maar voor het event.
Om 8:15 uur op het perron, supper vroeg! Een kwartier laten was ik in Amersfoort, ik kon meteen overstappen richting Amsterdam centraal en dan om half 10 was ik in Amsterdam. Ik had afgesproken met Famke op het station. En toen begon om 10 uur het shoppen, want zo laat was het toen we echt in het centrum waren. Dit is de route die ik heb gemaakt. Ik heb eigenlijk alleen maar beauty geshopt.
De weg hebben we heel goed kunnen vinden. Alleen de bijenkorf hadden we niet gevonden.
Naar deze winkels wilde ik toe gaan:

Letter
Winkel
adres
openingstijden
D
Lush
Kalverstraat 98
10 tot 6
F
MAC
Heiligeweg5
?
I
V&D
Kalverstraat 203
10 tot 8 uur
C
Douglas
Kalverstraat 71
10 tot 6
H
ICI paris
Kalverstraat 185B
10 tot 6
A
Sabon
Kalverstraat 34/94
10 tot half 7
K
EVENT
Kattengat4
Kwart voor 12 er zijn!!
J
Frozz
Dam1
?
J
Bijenkorf
Dam1
Half 10 tot 7 uur
B
Claire’s
Kalverstraat 42
10 tot 6
E
The body shop
Kalverstraat 157
10 tot 6
G
Make-up store
Heiligeweg 9
10 tot 6



Dat is een half uur lopen in totaal. dat betekent dat ik nog 1,5 uur over hield om echt in de winkels te zijn. nou deel 90 minuten door het aantal winkels en je houd 8 minuuten per winkel over. Niet erg veel..Maar zeker de moeite waard. Ik heb bij Mac een foundation gekocht, bij Etos een poeder en bij Lush lemony flutter. Meer eigenlijk ook niet.
De inhoud van de goodiebag:
  • Herbal Essences Beautiful Ends haarmasker
  • 8×4 deodorant in Wild Flower
  • Dr. van der Hoog gezichtsmasker Passionate Pearl
  • John Frieda haarproduct
  • Max Factor Xperience Foundation
  • Andrélon Volume & Care Shampoo
  • Dove Nourishing Oil care haarmasker (heb ik geen foto van genomen)
  • Rimmel Volume Accelerator mascara
  • Wellness voucher Veluwse Bron (1 persoon)
  • Tijdschrift Grazia  (heb ik geen foto van genomen)
  • Tijdschrift Cosmopolitan (heb ik geen foto van genomen)
  • Tijdschrift Beau Monde (heb ik geen foto van genomen)
  • L’Occitane douchegel Cherry Blossom klein
  • L’Occitane bodylotion Cherry Blossom klein
  • hannah mini high quality
  • Kneipp badolie mini
  • Chilly intiemgel mini
  • Givenchy Ange ou Demon le Secret sample
  • Embryolisse sample Lotion Micellaire + Lait-Creme Concentré (heb ik geen foto van genomen)













Hoe het was: Ik vond het super leuk! Ik heb het gewoon 6 uur lang op m'n hakken vol gehouden. Ik ben wel 1 keer bijna gevallen omdat ik met 1 hak in een lusje van de andere schoen haakte toen ik de trap af liep. Een ander moment ging het wat minder op m'n hakken; had ik een traptreetje niet gezien en bam lag ik op m'n kniëen. Het was wel erg druk, je moest overal erg lang wachten, voor het nagels lakken wel 2 uur heb ik gehoord. Misschien had het iets kleiner moeten zijn. Je kon hier wat minder gemakkelijk met "de hoofdpersoon", in dit geval Mascha, praten. Het was "hoi, ja bedankt" meer niet.. Wel jammer dus, ik had graag willen vertellen hoe blij ik met haar ben en alles wat ik van haar heb geleerd. Dat alles met de trein gewoon goed is gekomen ben ik ook erg blij om. Zo'n party is zeker voor herhaling vatbaar.




Er waren allemaal dingen te toen, ik zal alles hier onder opnoemen:
Redbull, dit werdt gratis uitgedeeld
Embryolisse, testen en kopen van de producten
Givenchy, er liepen vrouwen rond die de parfum bij je opspoten als je wilt testen
hannah, de hoofdsponsoor van het event, je kon een huidmeting laten doen, ook kun je producten testen en kopen
Studio Bellezza, geeft workshop
NTI, informatie over de opleiding
bybeautygloss, de producten testen en bestellen
W.I.C by Herôme, je kunt je nagels bij deze stand laten lakken en je mag dat nagellakje dan mee nemen
Rimmel london, 3 producten voor 15 euro actie en make-up advies
WIT, je kunt bleekbehandeling winnen en je kunt vragen stellen
L’Occitane, uittesten van de kers producten
Moment By Moment, verkopen sjaaltjes
Mydress, zij zijn op zoek naar hun nieuwe gezicht, wie van de 10 gescoutte meisjes wordt het? Ook kon je er live shoppen
Lush: geven handmassages
'stel je vraag' live aan Mascha.
het hele event werd gefilmt door Stormchasers
op het podium: 3 meisjes opgemaakt door rimmel, mode show, prijsuitreikingen
aanwezig waren: Nadia Palesa, Beertje van Beers, Tom Sebastian, Hella Huizinga van My Greatest Party en Isabelle Roodklif van Bellevents en natuurlijk Mascha (en haar vriend)

Ik probeer zo snel mogelijk het filmpje af te krijgen dan kun je mijn hele avontuur zien!
See you!Wendy




3 opmerkingen:

  1. ik hoop dat je in leuke dag ehad heb, ik vind het nosteeds zo jammer dat ik er niet bij kon zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hoorde in het filmpje dat je uit barneveld komt?! ik kom uit ede..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik woon in Voorthuizen maar moet in Barneveld op de trein;) (is geen peron in Voorthuizen)

    BeantwoordenVerwijderen