dinsdag 4 oktober 2011

Bronzer, blush en highlighter


Om nog even duidelijk te laten zien hoe dat shapen er nou in het echt uit ziet heb ik nog even een paar foto's gemaakt. Je ziet nu hoe het er uit ziet met make-up. Tip: lees eerst even Dit artikel.


Dit is mijn gezicht zonder make-up. Nou ja nog een restje foundation eyeliner lijntje die niet mooi meer zit en mascara zonder gekrulde wimpers..

Dit is met bronzer. Ik vind dat je gezicht dan echt smaller lijkt. Dit zie je vooral in het echt. Ik heb dit niet zo goed op de foto vast kunnen leggen.
Hier heb ik ook een licht roze blush op. Ik heb trouwens ook bronzer aangebracht onder mijn kin en kaaklijn zodat het allemaal een wat strakkere vorm wordt.

Hier zie je heel duidelijk van onder naar boven bronzer blush en highlighter. Dit plaatje geeft de lijnen heel goed weer, vind ik.
Hier heb ik nog wat concealer op gedaan bij mn ooghoeken en neushoeken en boven mijn lip.
Misschien denk je dat je nu niet heel veel verschil ziet maar met make-up is het juist zo mooi dat je iemand er mooi uit kan laten zien door maar een klein beetje verschil aan te brengen. Dat doet al genoeg vaak.

Nou dit zijn niet echt de mooiste foto's van mezelf maar ja ik hoop dat ik het zo iets duidelijker heb kunnen maken. Als bronzer heb ik 'Delice de Solei oudre bronzante nr 12' gebruikt als blush 'Defining Duo blush 010 Raspberry Ice Cream van Catrice' en als highlighter 'Miners beauty brilliance multipurpose highlighter stick'.

See you! Wendy

6 opmerkingen:

  1. Wow, je eyeliner zit echt níet goed gewoon. hoe kan je dat plaatsen op een beauty blog, of doe je het altijd zo? En die bronzer is ook veeeel te zichtbaar. Ik vind het niet mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is alleen maar ter verduidelijking van een voorgaand artikel. De eyeliner zit inderdaad niet goed. Heb ik wel eerder een artikel over geschreven: http://crazyabout-beauty.blogspot.com/2011/08/eyeliners.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die blush ook, maar hij heeft nogal veel pigment en ik heb daar 2 vraagjes over.
    1: vervaag jij de blush ook altijd daarna weer met poeder?
    2: ik breng de blush altijd aan de zijkant van m'n gezicht aan dus niet op de appeltjes van mijn wangen, is dat fout?
    Xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel!
    Kun je ook een keer een heftige ooglook laten zien, stap voor stap, met paars en zwart bijv.?
    Tnx!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vervaag blush met een kabuki kwast en eigenlijk verder niet met poeder. Dat is niet fout. Bij sommige gezichten staat het mooi op ook de appeltjes te doen maar meestal worden die niet heel erg benadrukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een ooglook staat al in de planning!:)

    BeantwoordenVerwijderen