woensdag 5 oktober 2011

celebrity looks


Sommige celebrities hebben echt een kenmerkende manier van make-up dragen. Denk bijvoorbeeld maar eens aan Amy Winehous. Ik laat vandaag 6 collages zien van 6 verschillende zangeressen. Ik ga daarbij wat vertellen over de make-up, kleding en hoe ze hun haar hebben.

Adele is enorm bekend geworden de laatste tijd. Je kent het nummer 'Rolling in the deep' vast wel. Dit is een vrouw die iets dikker is. Maar toch is ook zei beroemd. Dus wie zegt dat je dun moet zijn om beroemd te worden? Wat me altijd opvalt bij haar, zijn haar lippen. ze heeft best volle lippen namelijk. Lucky her! Als je zo naar de plaatjes hierboven kijkt zie je ook al snel welke lipkleur ze vaak draagt: of nude, of heel licht roze. Het ziet er heel natuurlijk uit en helemaal niet 'too much'. Haar ogen hebben op elk plaatje ook een zwart rand om haar ogen en ook in combinatie met oogschaduw. Ik vind dat dit haar heel goed staat. Adele heeft haar haar erg vaak in een knot zitten. Ik denk dat dit dus ook een kenmerk is voor haar.

Amy Winehouse is een poosje terug overleden, het ging niet zo goed met haar. Dat kun je ook op foto's zien als je googlet op haar naam. Dit zijn nog wat normale foto's want Amy Winehouse kon zeker wel goed zingen. Kenmerkend voor Amy is haar hoge haar. 'the higher the hair the closer the god' zeggen ze wel eens. Nou eigenlijk denk ik niet dat jongens dat zo mooi vinden. Ook kenmerkend is de enorme dikke eyeliner. ik vind het er zelf erg amateuristisch uit zien. Je ziet ook vaak dat ze wat bronzer in haar jukbeenderen heeft. De lippen houd ze rustig. Qua kleuren combineerd ze rood met zwart erg vaak.

Avril Lavigne was eerst een punk princes. Tegenwoordig vind ik dat ze dat absoluut niet meer is. De oogschaduw van haar was altijd zwart. Echt pik zwart. Soms was ik op zoek in de oogschaduw naar gewoon nog een beetje kleur verschil maar nee, echt zwart. Op de foto links onderin is het dan al weer een stuk rustiger. Verder is een kenmerk van Avril dat ze een roze strook in haar haar heeft. Ook zie je op 3 foto's hierboven dat ze blond/zwart haar had. Dat wilde ik eerst ook met mijn haar doen.

Beyonce, erg bekend en heeft tegenwoordig ook al haar eigen parfum's. Als ik zo naar de plaatjes kijk zie ik al meteen dat ze op 3 plaatjes wit en 5 plaatjes zwart draagt. Blijkbaar iemand van basic kleuren dus. Haar haar is vaak in een andere kleur. Wel bij het rood/bruine in de buurt maar net iets anders. Haar make-up houd ze heel naturel. Niet teveel gedoe; gewoon een beetje oogschaduw en een beetje eyeliner en een beetje lipgloss. Haar wenkbrauwen vind ik op het plaatje rechtsboven nou niet bepaald mooi. Maar ook haar wenkbrauwen zijn op elke foto weer een beetje anders.

Paris, wie kent haar niet? Het blonde divaatje. Is zei eigenlijk wel zangeres? Naja never mind ze is beroemd, en daar gaat het om! Op elke foto is ze blond, want ja zij is het blonde divaatje. Het zit wel elke keer anders. Erg leuk dat daar nog zoveel creatiefs mee te doen is. Haar lippen houd ze bijna overal heel naturel. Haar ogen daarin tegen zijn flink zwart omlijnt. Zien jullie die foto rechts boven, dat is een beetje een make-up fail. kijk dan hoe bleek ze lijkt!

Selena is actrice en zangeres. Beetje van alles wat dus. Bij haar zie je ook dat haar haarkleur telkens net iets anders is en elke foto weer anders zit. Ook qua kleding heeft ze veel verschillende dingen en kleuren.
Ze heeft een hele mooie egale huid, (of een goede foundation) en heeft daar zacht roze tot nude lippen bij. Haar ogen zijn dan weer wat donkerder, met prachtige wimpers trouwens. Ik zie bij haar niet zoveel oogschaduw voorbij komen eigenlijk..

Wie vinden jullie het mooist qua look?
See you! Wendy

p.s. iedereen kan nu (anoniem) een reactie verzenden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten