zaterdag 1 oktober 2011

Favorieten van September


Hebben jullie dat ook? Dat als je net allemaal nieuwe spulletjes hebt je het graag lekker lang wilt blijven bewonderen? Dat heb ik in ieder geval wel. Hier zie je heel wat mooie spulletjes die allemaal (redelijk) nieuw zijn. Ik heb ze zo op een plankje gezet in de badkamer. Als je verder klikt laat ik ook alle favorieten van de maand september zien.


Dit is een mini van een body oil van Weleda. Een merk wat ik nog maar net ken. Deze olie ruikt echt heerlijk en werkt super goed! Binnekort dus een full-size versie kopen.


Dit zeepje heb ik vorige week gekocht bij het beautylab event. Hij ruikt echt heerlijk en werkt goed maar mn handen worden er helemaal niet droog van! Super dus.


Dit is een superfijne lipgloss. Dit is de enige lipgloss waarbij ik de moeite neem om hem bij te werken, zo mooi. En dat bijwerken is niet eens veel nodig want hij blijft heel lang goed zitten. Ik dacht ook dat de kleur te donker zou zijn maar dat vind ik uiteindelijk heel erg meevallen.


Van deze lipsticks die op lipgloss leken kon ik voor de zomer vakantie geen genoeg van krijgen. Ze blijfen super lang zitten en hebben een apart effect. Het werkt gewoon, wel eens waar geen 24 uur maar zeker lang. Willen jullie hier een review over? laat dan even een berigtje achter op mijn facebook pagina.


Deze oogschaduw sample heeft echt perfect gepigmenteerde oogschaduw. Love it!


Dit is het schatigste eyelinertje ooit. Ik moet nog een beetje leren om hiermee een mooie lijn te maken. De eyeliner geeft een heel speciaal effect op je ogen. Het lijkt alsof de eyeliner nog nat is terwijl hij al droog is, met een mooie glans dus.


Dit masker is echt fijn. Voor zo'n prijs zo'n grote tube, en hij smeert perfect uit.


Deze nagellak van Orly heb ik een paar maanden terug gekocht op Ebay. Als je de gedult hebt om 6 laagjes aan te brengen, zit hij perfect voor de komende 5 dagen.


Dit zijn losse glitters van het merk Make-up Studio. Ik heb deze laatst bij een kraampje gekocht op een markt voor maar 3 euro. Supper mooi! Ik weet alleen nog niet echt hoe die glitters nou echt blijven plakken op je oog..


Deze foundation is erg fijn. Hij dekt heel goed maar voelt tegelijkertijd heel luchtig aan. Niets geen gele tint en dat vind ik ook zo fijn aan dit merk. Doordat het niet zo'n gelige ondertoon heeft lijk ik ook minder bleek.


Dit is een losse poeder van Yves Rocher. Het is een transparante, dus geeft geen kleur af. Werkt supper en ruikt heerlijk. Gebruik ik heel veel dus vondt dat hij wel bij de favorieten mocht staan.


Deze parfum heb ik vorige week gekocht. Nu een week later is er al zoveel parfum uit. Dit is een namaak van de DNKY Be Delicious.
Dit zijn vooral favorieten die er bij zijn gekomen want favorieten uit het vorige artikel heb ik groot en deels nogsteeds als favoriet.

See you! Wendy

* sorry dat dit artikel zo laat online staat
** er kunnen spellingsfouten in zitten omdat ik dit artikel niet heb kunnen laten controleren.

1 opmerking:

  1. Heb je misschien GFC of bloglovin'? Zodat ik je kan volgen?
    Liefs, xxx
    www.beautyforgirls.nl

    BeantwoordenVerwijderen