zaterdag 29 oktober 2011

FOTD: Smokey

Na het kijken van wat youtube filmpjes zat ik weer vol met inspiratie. Ik ging zelf aan de slag en het resultaat kwam neer op een smokey look. Dit is een 'Face Of The Day' (FOTD).


Ik begon met de dagcreme, make-up basis, foundation, poeder blush en bronzer.
Daarna natuurlijk een oogschaduw basis op mn oogleden aangebracht.

Ik zette op mijn bovenste wimperrand een oogpotlood lijntje die ik vervolgens naar boven toe vervaagde. Daar depte ik dan met zwart oogschaduw overheen. Die zwart oogschaduw blende ik dan weer mooi omhoog.

Met grijs daarna op het bovenste ooglid en dan onder mn wenkbrauw witte oogschaduw. tenslotte nog weer even dicht tegen mn wimper rand een oogpotlood randje extra zwart aangezet.

Mijn nieuwe foundation zie je hier!

Met eyeliner vervolgens een puntje in mijn binenste ooghoek gezet en aan de buitenkant omhoog lopent. Tenslotte nog de wimpers krullen, mascara aanbrengen en mijn wimpers bijtekenen. Het valt mij trouwens op dat mijn voorhoofd echt heel droog is (die lijntjes). In het vervolg doe ik daar dus geen foundation of iets dergelijks meer.
Willen jullie hier een how to artikel van zien? dan kan ik het stap voor stap uitleggen, of mischien maak ik wel een filmpje!

See you! Wendy

2 opmerkingen:

  1. welke nieuwe foundation heb je dan?
    Kan daar een artikel over komen? Lijkt me leuk!
    En waarom dat lijntje zo raar, das wel beetje apart haha. Maar je hebt wel lef ;)

    BeantwoordenVerwijderen