dinsdag 11 oktober 2011

Lush+beautygloss party

 LUSH - Fresh Handmade Cosmetics
Lush is een van de leukste merken die ik ken. En dat terwijl ik nog nooit een product van hun gebruikt heb. Dit merk is heel bijzonder. Het wordt met de hand gemaakt, is vaak natuurlijk en is super origineel. Het ziet er soms uit om op te eten en is zo schattig dat je de spullen bijna niet meer wilt gebruiken. En dat voor een niet al te hoge prijs. Lush is dus anders als andere merken. ik weet niet meer waneer ik dit merk voor het eerst zag. Ik ben ook nog nooit in een winkel geweest maar de plaatjes die ik er van zie zien er super leuk uit.





Het lijkt wel alsof er een stuk van een groot stuk afgesneden word, afgewogen en dan leuk ingepakt, in papier, vind ik wel origineel. Ik weet nog niet hoe dit echt gaat. Maar ik ga over 2 weken dan eindelijk naar een lush winkel! En wel in Amsterdam want ik ga naar het beautygloss event toe! Ik ben hier echt super blij mee. De kaartjes waren al uitverkocht  en toen heb ik gelukkig nog iemand kunnen vinden die haar kaartje wilde verkopen. Dus daar kunnen jullie over 2 weken een filmpje, shoplog en artikel van verwachten. Maar voordat de party begint wil ik dus al Amsterdam in om te shoppen. Want hoevaak ben ik daar nou? Nooit, dus ik ga ruim gebruik maken van de 2 1/2 uur die ik nog heb voor het begint. In de winter wil ik nog een keer naar Amsterdam, maar dan wat meer voor kleding. Winkels waar ik zeker heen wil zijn de inglot, mac, lush en make-up store. Ik ga dit waarschijnlijk samen met Famke doen. Een meisje dat ik leerde kennen bij het beautylab event. Winkels waar ik ook nog heen zou willen als ik tijd heb zijn: H&m, claire's en the body shop. Hier zie je een plattegrondje met de route die we gaan lopen.
A= Claire's B=Lush C=H&M D=The Body Shop E=Make-Up Store F=M.A.C. G=V&D. Inglot valt hier buiten. Ik weet nog niet of ik er aan toe kom om daar heen te gaan.


Het leek me leuk om een voetmassage bij lush te krijgen na de party. Helaas is de lush dan dicht.
Lush heeft net als veel andere merken zoals the body shop een kerst collectie. Ik wil wat dingetjes laten zien uit de gewone collectie en de kerst collectie.

Lush heeft hele leuke cadeau pakketen. Dit is er een uit de kerst collectie. De prijzen verschillen heel erg. je kunt bijvoorbeeld voor 10,95 een setje kopen en de duurste is 189,95 euro.

Bij lush kun je verschillende soorten zeep kopen. De foto's zien er allemaal fris uit.

Dit is zo'n typisch lush creatie. Dit is de smeltende sneeuwman. Zien er supper leuk uit.

Dit is ook speciaal voor kerst. een tover stokje. super leuk en mooi.

Dit is een masker. Mooi plaatje zo met dat fruit er in. Veel producten van lush zitten in dit soort bakjes.



Dit is conditioner in vaste vorm. Is weer wat anders als vloeibaar. Ziet er lekker fris uit. Ik vraag me af of dit handig in gebruik is.


Wedden dat je zo'n deodorant als deze nog nooit had gezien? Ook dit is in vaste vorm.

Dit is ook van kerst. een huisje! super cute. Bijna te mooi om te gebruiken. Het is een bruisbal.

Ik hoop dat jullie dit een leuke kennismaking vonden met het merk lush. Ik heb zelf erg zin in de beautygloss party en ik hoop dat jullie ook naar het filmpje uit kijken.

See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen