maandag 31 oktober 2011

Nailart: spider web

Vandaag is het halloween. Ik doe hier verder zelf niet aan. Maar toch vind ik het leuk voor degene die er wel wat mee doen om er toch een beetje aandacht aan te besteden. Daarom dus deze spiderweb nails. En het is verschrikkelijk simpel!

 Hoe kan dit nu simpel zijn vraag je je waarscheinlijk af. nou, het zijn nep nagels! En niet zomaar nep nagels nee hele bijzondere. aan de onderkant van deze nep nagels zit al lijm. Vaak zit er bij een setje nep nagels een tubetje lijm. maar die is vaak allang opgedroogt als ik hem open maak. Daarom is dit zo handig. Dit is het setje dat ik heb gekocht.
Aan de onderkant zit gewoon een laagje lijm. Je plakt ze meteen op je nagels vast. Ik heb met 1 nagel uitgetest of ze 's nachts blijven zitten als je gaat slapen en dat deden ze. Daarom heb ik m'n nagels gister avond al op gedaan, in de hoop dat ze inderdaad nog allemaal goed zitten.


Hier heb ik net 2 nagels opgeplakt. Alle nagels knip ik een stukje korter.

En ik vijl ze natuurlijk ook even.
Je kunt deze nagels bij Claire's kopen. Voor 7 euro per setje.

Doen jullie aan helloween?
See you! Wendy

1 opmerking:

  1. halloween is leuk!
    vandaag een lichte vorm van zombie makeup naar school... :P

    BeantwoordenVerwijderen