dinsdag 25 oktober 2011

Overvolle kasten + waar blijft filmpje?

Nou gaat allemaal niet zo lekker. Ik ben nogsteets ziek maar dat is niet de reden dat er geen artikel online staat. Ik heb het filmpje vanmorgen afgemaakt maar toen deed hij opeens raar zodat ik weer opnieuw kon beginnen. en dan het uploaden, dat duurt uuren en loopt gewoon vast. Nu lukt het dus nogsteets niet. ik ga het morgen proberen of het via een andere computer wel lukt. Sorry hiervoor dus.
Ik wilde jullie wel even wat laten zien, om dat te zien moet je even op "lees verder" klikken.
Tada! hier 4 foto's van 4 lades van mijn make-up kast. Vorige week had ik 1 la vol met make-up en 1 la met verzoring. En moet je nu eens kijken. Dat komt door de bestelling bij E.L.F. , het cadeautje van mn vriend van SASA.com de bestelling bij Sigma, de goodiebag bij de beautygloss party, de cadeautjes voor mn verjaardag en doordat ik in Amsterdam nog wat dingetje gekocht heb. M'n aantal spullen is dus zo'n 2x verdubbelt. En dan heb ik het nog niet eens over de badkamer. Eerst had ik daar alleen de linker helft in het onder kastje, nu ook de rechterkant er bij. En mn hoge kastje zit ook bom vol en heb mn lenzen spullen OP het kastje moeten leggen. Echt mega dus:D Ik heb alles na deze foto's wat netter ingedeelt. Alle mascara en eyeliners in 1 bakje. Alle lipproducten in 1 bakje, zoveelmogelijk oogschaduw palettes in 1 bakje en de rest ook zo netjes mogelijk. Ik heb de "dagelijkse"verzorgings spullen (de onderste 2 foto's)  naar de badkamer gebracht dus dat scheelt ook weer. Dan kan daar weer lekker meer make-up in.






Tip: bij de regenboog taart artikel heb ik nu ook de recepten van de chocolade cupcakes gezet en uitgebreid van de topping

See you!Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen