donderdag 20 oktober 2011

Opgemaakt #1

In een opgemaakt artikel laat je de verzorgingsproducten of make-upproducten zien die je op hebt gemaakt, al leeg waren of iets wat je weg gaat gooien. Je verteld er dan bij wat je er van vond en of je het opnieuw gaat kopen. Hier is dus mijn eerste opgemaakt blogpost met 9 producten.

Deze nagellak remover heb je in verschillende artikelen voorbij zien komen. Hij is alleen niet zo snel op gegaan, omdat ik hem zo veel heb gebruikt. Mijn jongste zusje heeft hem leeg gegoten.. Zonde natuurlijk. Ik ga deze zeker opnieuw kopen. Ik vind dat hij niet heel erg vies ruikt (maar ook niet super lekker ofzo) en gewoon goed zijn werk doet. Hij is gemiddeld wel wat duurder. Je kunt deze nagellak remover bij de Etos kopen.


Deze oog crème heb ik al jaren en ik gebruik het vrij weinig. Het is maar een half jaar houdbaar dus het wordt wel tijd om hem weg te gooien. Ik ga dit niet opnieuw kopen, omdat ik laatst ontdekt heb dat zelfs Yves Rocher niet zo natuurlijk is als het lijkt. Je kunt dit op de yves rocher webshop kopen of 1 een van de (weinige) filialen.


 Deze foundation was mijn eerste wat duurdere foundation. Ik heb er heel lang mee gedaan. Ik vond het een hele fijne foundation. Eerste wilde ik deze opnieuw kopen maar dan in de gel versie. Uiteindelijk heb ik besloten om dat niet te doen maar een foundation te gaan kopen van 'Mac', 'Make-up store' of 'Dior'. Daar hebben ze duurdere foundations. Waarom doe ik dat? Omdat ik de foundation het belangrijkste vind bij mijn make-up. Ik vindt dat dus een goede investering. Deze foundation kun je bij een aantal Da's kopen.



In deze make-up remover zitten niet zulke goede ingrediënten. Ik heb hem dus aan mijn zusje gegeven en die heeft hem nu helemaal op gemaakt. Mijn zusje vond hem wel fijn. Ik vond hem minder goed als mijn vorige Nivea make-up remover. Je kunt het gewoon bij de kruitvat kopen.

Deze conditioner van Yves Rocher is erg voedend. Ik heb hem zelf met veel plezier gebruikt. Toch ga ik hem niet vaker kopen, omdat ik mijn huidige conditioner toch fijner vindt. Ook deze kun je op de yves rocher site kopen.

Deze tonic is echt al een hele poos leeg. Hij werkte fijn, rook lekker en er zit geen alcohol in. Ik zou dit anderen adviseren zeker voor die prijs! Deze scrub heb ik ook bij dat exclusiefe winkeltje gekocht maar volgens mij kun je deze ook bij De Tuinen vinden.
Deze scrub is ook al bijna op. Deze was ook lekker goedkoop. Dit is een suiker scrub en vind het een fijne scrub. Hij is lekker grof en dat vind ik fijn voor mijn bovenarmen (om van die bultjes te voorkomen). Ik zou dit zeker nog een keer kopen. Ik heb deze bij een exclusief winkeltje (geen keeten, weet de naam ook even niet meer..) gekocht in amersfoort, verder heb ik geen idee waar ze dit nogmeer verkopen.

Deze deo ruikt lekker maar werkt helaas niet goed genoeg voor mij. Hij is redelijk snel op gegaan. Ik zou deze deo niet nog een keer kopen. Het is trouwens wel goed dat er geen troep in deze deo zit. Bij de kruitvat gekocht.

Deze shampoo is langzamerhand op geraakt. Ik gebruik veel verschillende shampoos die ik dan afwissel. Het is een prima shampoo. Heb wel echt het idee dat het je haar weer een beetje oplicht qua kleur. Deze shamoo heb ik bij de kruitvat gekocht.

Wat vond je van zo'n soort artikel?See you! Wendy

2 opmerkingen:

  1. hoi, leuk gedaan, maar het is misschien wel handig als je er ook bijzet waar je je producten vandaan hebt, vooral bij degene die jij aanraadt.

    BeantwoordenVerwijderen