vrijdag 28 oktober 2011

SASA

1 cadeautje heb ik nog niet laten zien en dat is dit. Dit heb ik allemaal van mijn vriend gekregen. Dus laten we een goed naar deze spulletjes uit China kijken!

wooo zoveel spullen denk je misschien. Ja, zoveel spullen. Maar hij heeft ook veel van mij gekregen dus het komt er op neer dat ik eigenlijk even veel geld kwijt ben als dat ik weer krijg aan cadeaus. Deze bestelling komt dus uit China. Daardoor moesten we 30 euro btw betalen, dat was echt balen! De site waar ik het vandaan heb ik sasa.com.
 
Ziet dat er niet mega-schattig uit? Het is dat ik op de site heb gelezen wat het is anders wist je waarschijnlijk niet wat dit is. Fit is namelijk een make-up basis met UV 19 bescherming er in.

Deze vond ik er ook al zo leuk uit zien. Dit is een make-up remover voor waterproof make-up.

Deze tube was echt veel groter als verwacht. Ik zocht al jaaren een kleimasker in een tube, en nu heb ik er opeens 2!:) (deze en 1 die ik bij beautylab event had gekocht)


Dit was echt zo veel groter als verwacht. Dit is een hydratatieserum. Je kunt het dopje dus telkens op een nieuw flesje zetten. slim!


Ik wilde ook 2 wimper krullers omdat ik op zoek ben naar
 de perfecte wimperkruller. hier komt ook een artikel over.
dit is een product waardoor ik origineel op deze site kwam. een mini SPF flesje speciaal voor je gezicht. het is SPA 90,dat bestaat niet maar het is dus wel de hoogste bescherming die je kunt krijgen

Dit is een minimascara van Estee Lauder, ben ik echt super blij mee. Werkt heel goed en is handig.

Mijn vorige gel eyeliner was eigenlijk iets te vloeibaar en de andere iets te hard. Deze zit er perfect tussen in!:) ik dacht wel dat hier een kwastje bij zat maar dat heb ik dan verkeerd gezien
Dit zijn mini scheer mesjes, is dus handig voor plekjes waar je normaal niet bij komt zoals aan de zeikant van je nek. Somige meisjes met donker haar hebben daar van die donshaartjes. Daar is dit handig voor. Ik gebruik het zelf voor een plekje op mn voorhoofd waar op een vage treep heb lopen met iets meer haartjes. Het is mischien niet heel goed zichbaar toch wil ik het weg hebben.

Dit wilde ik ook absoluut van deze site hebben. Dit zijn een soort wenkbrauwmesjes waarmee je de uitstekende haartjes makkelijk af kunt snijden

Dit zijn papiertjes die heel goed olie opnemen, dit is heel handig voor een vette huid.

Dit zijn 2 maskers, ik hou van maskers

Een kwast, deze moet ik nog testen.

Dit is komkomber water, je gebruikt het als een tonic.

Dit is een soort face-wash met granaat appel.

Dit is een hele mooie blush. Ik vind hem superfijn werken en de verpakking ziet er ook super leuk uit.
Dit is een leuk oogschaduw doosje met erg mooie kleuren.
deze lippenbalsem kreeg je gratis
Dit is een klein masker tubetje die je ook gratis bij de bestelling kreeg

Je ziet hier heel duidelijk dat het echt een mini is.
Ik wil ook nog een engels filmpje maken met deze spullen om mee te doen met een wedstrijd van sasa.
Sasa heeft een enoorm groot asoriment dus ga zeker eens even kijken: sasa.com

See you! Wendy

4 opmerkingen:

  1. Dit zijn mini scheer mesjes, is dus handig voor plekjes waar je normaal niet bij komt zoals je nek.
    je nek!? huuh?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar kom ik toch vrij makkelijk bij hoor XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is komkommer i.p.v komkomber! Wel heel veel leuke dingen,nice!

    BeantwoordenVerwijderen