zaterdag 8 oktober 2011

Sneak Peak

Eigenlijk heb ik dit een beetje afgekeken van misslipgloss. Maar ik vind het nu zo leuk dat ik het ook af en toe ga  doen. Een sneak peak! foto's die je maakt van dingen die je aan het doen bent. Een kijkje in iemand leven. Dit is de eerste sneak peak en daar zullen vooral oude foto's van mij op staan. De volgende sneak peak komen er dan recente foto's.


De statistieken van de blog. Beetje in pieken...

Swatches

Opmaken en foto's maken voor blogs

mooi bloemetje gespot vorig jaar zomer
mn neefje, net geboren

Leuk haar, toch? Zou 't opzich best willen hebben.
Pon & Zi, zitten echt mooie tekstjes bij.




Voor de verjaardag van mn vriend een cake bakken. in alle kleuren van de regenboog. Ik laat nog wel eens een foto zien.



Regenboogje.. het was echt apart weer


Nagels met witte stickertjes van Konad

Vinden jullie dit soort blogpost leuk?

See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten