donderdag 27 oktober 2011

verjaardag cadeaus (beauty gerelateerd)


In Amsterdam heb ik wat dingetjes gekocht en ook op mijn verjaardag heb ik wat dingen gekregen. Dat wil ik vandaag graag aan jullie laten zien. Hebben jullie trouwens al het filmpje gezien? Hij is gisteravond online gegaan!

Dit is een kwast die ik van Famke en van mijn moeder samen heb gekregen. Ik merkte dat ik toch wat meer dekking wilde met mijn foundation. Ik wist dat een synthetische kwast dan heel fijn werkt. Mascha vonde de rond afgeronde fijn dus die ik heb ik toen besteld op de Engelse site van Sigma. Daar was hij het goedkoopst (vergeleken met andere synthetische foundation kwasten) Hij werkt echt super fijn! Kost rond de 18 euro.


Dit is de nieuwe foundation die ik bij Mac heb gekocht. Hier komt zeker een review over. Ik heb de lichtste kleur van de rode ondertoon. (NW15) deze kost 29,95 en kun je bij de MAC winkel in Amsterdam kopen.

Dit setje heb ik van mijn oma gekregen. Het zat in een leuk make-up tasje. Ik ben heel blij met de lipgloss en oogpotlood. De make-up remover moet ik nog uitproberen.

Deze shampoo en conditioner wilde ik al heel lang. Deze heb ik van mijn andere oma gekregen.
De voordelen van deze shampoo op een rij: geen harde stripers maar zachte reinigers, vitamine A&E, haver aminozuren en zonnebloemextracten. De conditioner:  voorkomt verlies van glans, verzorgt en ontwart, geeft hittebescherming  en makkelijker te stijlen is na het wassen. Beiden ruiken ze naar witte chocola.
De normale prijs is een shampoo 250ml, €17,40, conditioner 200ml, €21,50. Ik had dit voor mijn oma via Ebay besteld zodat je voor hun samen 24 euro kwijt bent.

Dit hand-serum wilde ik al heel lang! Hij is echt super fijn en super voedend. Ik ben hier echt heel blij mee en gebruik hem nu bijna elke avond. Hij ruikt echt heel lekker. Deze heb ik van mijn zusje gekregen. Hij kost 8 euro en je kunt het bij Lush-winkels kopen.

Deze producten heb ik bij de beautygloss party gekocht. Rimmel London had een speciale actie. Je kon 3 producten voor 15 euro kopen. Dat is echt mega veel korting! De poeder wilde ik al een poos want mijn oude was stuk gevallen. De concealer is echt nieuw want zo'n soort concealer had ik nog niet. De oogschaduw is een beetje extra. Ik hou van dat soort kleuren!:)

Deze lemoney flutter is erg bekend. Het is een vettige crème voor je nagelriemen. Je kunt hem ook op andere droge plekjes van je lichaam gebruiken. Ik kocht deze bij Lush voor het beautygloss-event. Het schijnt dat ALLE lemony flutters uitverkocht waren in heel Amsterdam na het beautygloss-event. De dames van de Lushtent hadden namelijk nog extra opgehaald uit de winkels omdat het zo goed verkocht.

De poeder heb ik met een bon gekocht die ik van mijn oom en tante heb gekregen. Deze poeder wilde ik al een poos en heb hem nu eindelijk kunnen kopen. Ik ben er heel benieuwd naar want Mascha spreekt er heel lovend over.

Dit douche-setje heb ik van mijn beste vriendin gekregen. Ik houd van Kneip-badoliën! Dus dat is helemaal super. Dat ding in het midden is als ik het goed heb begrepen een of andere spons uit een koraal ofzo. Hij wordt zacht als je hem nat maakt. Het kan natuurlijk ook dat deze gewoon synthetisch is nagemaakt.

Iedereen heel erg bedankt! Ik heb nog 2 D.A.-bonnen dus daar kan ik nog lekker wat make-up van kopen:)

see you!wendy

2 opmerkingen: