donderdag 6 oktober 2011

Win Win Win Win


4x Winnen! Ik heb vandaag een leuke winactie voor jullie. Als je verder klikt kun je zien wat je moet doen om te winnen en wat je allemaal nog meer kunt winnen.
Dit zijn de dingen die je kunt winnen.
Deze ring is van de webshop ydeltuyt.nl. (t.w.v. ongeveer 7 euro) Jullie zagen hem mischien al in mijn beautylab event goodiebag. Ik vind deze ring niet zo goed bij mij staan/passen dus dan kan ik er beter iemand anders blij mee maken.

Dit is de nieuwste conditioner van Dove ( t.w.v. 4,99) Het zit een beetje tussen een haarmasker en een conditioner in. Dus net iets voedender voor je haar als een conditioner. Wat deze conditioner doet: gewichtloze voedende oliën behandeling om diep te voeden en essentiële voedingsstoffen aan te vullen zonder je haar zwaar te maken. Een conditioner die haarschubben afsluit om de voedingsstoffen in het haar te behouden en pluizig haar soepel te maken.


Dit is een bodylotion van TreatS (t.w.v. 6,99) en ruikt heerlijk naar vanilla (en honing). Volgens mij is dit een heerlijke bodylotion. Nu de herfst er weer is krijgen we weer droge plekjes en daar heb je geen last van met deze bodylotion. in deze bodylotion zit sheabutter, kokosnoot en olijfboter.

Dit setje zag je ook voorbij komen bij de goodiebag. ook hier ga ik in praktijk niets mee doen dus nu kunnen jullie dit setje winnen. De shampoo is voor gekleurd haar bedoelt maar je kunt het ook gebruiken als je geen geverfd haar hebt. In de shampoo (75ml) zit een UV filter in en dat is natuurlijk super fijn voor je haar. De conditioner (50ml) is voor droog en overbelast haar.

Hoe kun je winnen? Ik heb het hier onder even op een rijtje gezet.
1. Stuur een mail naar al je vrienden via email en/of facebook en/of hyves.
2. Zet op je Facebook-profiel ook een link naar mijn blog zodat ik kan controleren of je inderdaad iets van een link hebt gestuurd.
3.Laat een berichtje op mijn Facebook pagina achter (bij het berigt over dit artikel) en zeg daarbij wat je wilt winnen. (kies 1 uit de bovenste 4 dingen) en dat je mee doet.

Heb je geen Facebook? Zet dan een reactie onder aan dit berigt of mail me even. Ik ga er dan vanuit dat je inderdaad stap 1 hebt uitgevoert.
Degene die zowel via email Facebook en Hyves berichten heeft gestuurt maakt meer kans als iemand die alleen op Hyves bijvoorbeeld een berichtje zet. Degene die dus al die 3 (fb,hyves,email) een berichtje hebben gestuurt komen dan in een groepje met degene die hetzelfde willen winnen en daar loot ik dan iemand uit. Heb je alleen op facebook een bericht gezet maar was jij de enigste die voor dat product gekozen heeft om te winnen? Dan heb jij ook gewonnen.
Als het pakketje opgestuurd moet worden neem ik de helft van de verzendkosten voor mijn rekening. De ring verzendkosten betaal ik helemaal. Tenzei je bij mij in de buurt woont dan breng ik hem gewoon zelf even langs. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeert. Mee doen kan t/m 14 oktober.

See you! Wendy, en iedereen succes!

1 opmerking:

  1. Leuke winactie Wendy!
    Ik stalk je blog nu elke dag ghehe.

    xx Famke

    BeantwoordenVerwijderen