vrijdag 4 november 2011

favorieten oktober

 

Het heeft wat langer geduurd maar vandaag dan het favorieten artikel. Dit keer dus van oktober, een bijzondere maand. Ik heb er deze maand een hele boel nieuwe dingen bij, sommige dingen heb ik nog niet een keer uitgeprobeerd. Maar van de dingen die ik wel heb uitgeprobeerd heb ik weer een aantal favorieten.


Tiny Hands van lush.
Dit is een hand serum en ik ben echt zo blij dat ik deze heb! Hij voedt mega goed, werkt perfect, ruikt lekker, ideaal! Ik ben heel enthousiast over dit product, zal ik een review schrijven?Je kunt tiny hands voor 8 euro bij Lush kopen.
Sigma round kabuki brush F82
Dit is echt de foundation kwast waar ik naar op zoek was. Goede dekking, geen strepen werkt gewoon perfect! Veel beter als een gewone foundation kwast! Je kunt deze op de sigma site kopen voor 16 dollar.

Wimperkruller Koui
Deze wimper kruller is mega fijn. Hij is voor adiatische ogen bedoelt maar ook voor mij werkt hij super. Je komt er heel dicht mee bij je wimperrand. En dan ECHT gekruld. Je kunt deze wimper kruller op sasa.com kopen.

M.A.C. studio sculpt
Absoluut de beste foundation die ik tot nu toe ooit heb geprobeerd! Hier komt maandag een review over. Je kunt hem bij de M.A.C. counter kopen voor 29,95 euro.

Rimmel london Match perfection concealer
Dekt gewoon goed, mooie kleur en erg handig in gebruik. Kost 6,99 en kun je bij kruitvat en DA kopen.
Rimmel London stay matte pressed powder
deze poeder heb ik opnieuw gekocht omdat de vorige stuk was gevallen, maar die was ook al bijna op. Ik vind dit een erg fijne poeder tegen glans op je gezicht. Kost rond de 10 euro en kun je ook bij Kruitvat en DA kopen.

DotDot blush powder
Erg fijne blush met veel pigment. Perfecte kleurtje en glans. Hij werkt heel goed in combinatie met een stippling brush. Deze blush kun je op sasa.com kopen.

ELF eyelid primer
Ik gebruik hem nu vooral omdat ik hem lekker vind smeren. Dit is een tijdelijk product tot ik de Urban Decay primer potion heb. Maar momenteel verkies ik hem dus boven de oogschaduwbasis van gosh en daarom dus favoriet. Je kunt deze oogschaduw basis voor 1 euro op eyeslipsface kopen.

Urban Decay 24/7 gide-on eye pencil
Erg fijn oogpotlood! Hij "glijdt" inderdaad makkelijk. Eenmaal aangebracht moet je snel blenden als je dat wilt anders zit hij echt vast. Je kunt Urban Decay kopen bij Sephora.

Tigi color combad shampoo en conditioner
Ik gebruik dit setje altijd als ik ga douchen sinds ik het heb. Ruikt lekker, niet te agressief, gewoon perfect. Kosten allebei ongeveer 20 euro per stuk.

SPA starters setje
Ik liet dit al zien in het artikel over SPA. Ik gebruik dit zetje elke dag (masker af en toe) en het is gewoon zo fijn. Gewoon geen slechte ingrediënten maar 100% puur. heerlijk. Dit zetje kun je voor 32,25 kopen bij Beautybreak.

Waterproof eyemake-up remover
Nog iets van de sasa bestelling. De substantie is vrij dikkig, maar hij werkt wel super. In 1 keer bijna alle oogmake-up er af. Lekker makkelijk. Je kunt dit op sasa.com kopen.

DNKY Be Delicious
Deze parfum wilde ik echt al heel lang! En nu heb ik hem eindelijk met dank aan een paar mensen van wie ik een DA cadeaubon heb gekregen. Hij ruikt echt heerlijk lekker fris. I love it! Te koop bij parfumerieën voor 30 euro of duurder. (30 ml)

4 opmerkingen:

  1. Leuk artikel.
    Ik heb alleen wel iets aan te merken op je schrijfstijl. Je maakt veel spelfouten en zinnen die niet kloppen. Zou je daar op willen letten want dit leest alles behalve prettig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou sorry hoor maar daar merk ik echt niks van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik laat al mijn artikelen controleren op spelling. Ik heb dyslextie, ik doe mn best maar veel beter kan ik het niet maken. Ik zal er nog beter op letten;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Wenn :)
    Die poeder heb ik ook gekocht toen haha!
    Ik vind hem ook wel fijn alleen je ziet hem wel zitten :(


    kus Famke

    BeantwoordenVerwijderen