zaterdag 26 november 2011

Filmpje: outfit of the evening: Black militairi.



In een 'outfit of the day evening' laat je zien wat je die dag/avond draagt. Of een lievelings setje of een andere leuke combinatie van kleding. Zelf vind ik dit een beetje een black militari look hebben. Klik op 'lees verder' om de foto's nog een keer allemaal te bekijken en om te zien waar ik alle kleding gekocht heb.



Hieronder heb ik nog een aantal foto's op een rijtje gezet. Ik vind dit jurkje echt geweldig. Het jurkje heb ik bij de New Yorker gekocht. De schoenen heb ik net nieuw en heb ik bij een winkeltje in Barneveld gekocht en zijn van het merk Anesia Paris. De jas is van de Coolcat en zo'n legging kun je eigenlijk overal wel vinden. Het vest is van Only.


















See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten