zaterdag 5 november 2011

How to: volle lippen met 5 kleuren!






Vandaag wil ik jullie laten zien hoe je je lippen heel vol kunt laten lijken door met verschilende kleuren te werken. Ik gebruik hier 5 kleuren voor maar je zou ook minder kunnen gebruiken. Kijk snel mee om te leren hoe je dit doet.
Dit zijn alle producten die ik ga gebruiken:

Als je graag volle en grotere lippen wil hebben, kun je natuurlijk moeilijk gaan doen met botox. maar het kan ook veel makkelijker. Je maakt gebruik van de effecten van de kleuren. Het idee is dat in het midden van je lippen de ligste kleur aanbrengt en bij je mondhoeken de donkerste.

1.Ik begin met de lichtste kleur. Ik gebruik hiervoor een speciaale lipstick van Maybelline. Je moet eerst stap 1 aanbrengen, dit laten drogen, en dan stap 2 aanbrengen. Dit is nummer... Je brengt dit op 1/3 van je lippen aan in het midden.









2.Daarna gebruik ik de op een na donkerste kleur. Ik gebruik hiervoor weer lipstick van Maybelline. Dit is nummer ...
dit breng ik aan bij de buitenkanten van mn lippen voor 1/3 aan. 2/3 van je mond in totaal heeft nu dus deze kleur.
Let heel goed op dat je de kleur mooi weg vaagt waar de kleuren overlopen.

3.Nu pak je de donkerste kleur. Ik gebruk hiervoor deze lipgloss van make-up store in de kleur '...'
Dit breng je aan de mondhoeken aan. Dit laat je mooi overlopen in de op een na lichtste kleur.

4.Nu pak je de transparante gloss zonder glitter er in. Hiermee vul je de helft van de lichtste kleur lipstick in (in het midden natuurlijk)

5.Tenslotte zet je nog een streepje lipgloss met glitters in het midden. Ik gebruik hier de Gosh lipgloss in '...' voor.


Hier zie je ongeveer de verdeling die je op je mond maakt:

Eind resultaat:


Belangrijk is dus dat je de kleuren mooi in elkaar over laat lopen. Je kunt dit ook met 3 kleuren doen. De kleuren moeten wel goed bij elkaar passen. Probeer maar eens wat om te kijken of het leuk staat. Extra volle lippen? breng dan nog wat highlight aan in dat kuiltje net boven je bovenlip en bronzer in het kuiltje net onder je onderlip.

See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen