woensdag 30 november 2011

Orly Nail Lacour Space Cadet


Nog nooit heb ik zo'n bijzondere nagellak gezien als deze nagellak! Als ik de vraag krijg welke kleur deze nagellak is weet ik het zelf ook niet goed. Roze, geel, groen? Hij heeft allemaal kleuren! Kijk mee naar mijn favoriete nagellak op dit moment: 'Space Cadet'!



Ik vind Orly een luxe merk. Dit is dan ook mijn eerste nagellak van dit merk. Via Ebay heb ik hem een stuk goedkoper kunnen kopen. Namelijk voor 6 euro . Ik Vind de kleur echt mega bijzonder. Hij heeft allerlei kleuren. Soms lijkt hij geel, soms roze en dan weer heel anders. Een beetje zoals een olie-vlek kleur. Ik vind de kwaliteit van dit merk echt top.


Hier lijkt de kleur heel duidelijk donker paars/grijs. De dop van de nagellak is echt super. Het is een soort van rubber dus je hebt lekker veel grip als je hem open draait.





Bewegen in het zonlicht:






Zo ziet hij er uit op een nailwheel. Je ziet hier heel mooi een kleur-overloop. Waar licht op valt is het gelig, waar geen licht opvalt donkerpaars.


De nagellak ziet er erg groen uit. Toen ik het eerste laagje aanbracht voor de eerst keer schrok ik echt. Het was vooral groen met een paar glittertjes. Gelukkig word hij mooi als je er ongeveer 5-6 lagen op doet. Op de foto hierboven zie je dat groene een beetje en dat hij dus hier en daar een beetje doorschijnt als je hem tegen het licht houdt.






De kleur is dus Space Cadet.
Dit is echt de mooiste kleur die ik heb! Het is ook het grootste potje die ik heb. Dat viel me meteen op toen ik hem binnen kreeg. Kennen je het merk Orly? Wat vind je van deze nagellak?

See you! Wendy

1 opmerking: