dinsdag 22 november 2011

Review: S.P.A.



Het is nu ruim 4 weken geleden dat ik het starters setje van SPA begon te gebruiken. Ik wilde even een review geven ov
er de producten. Ik vertel dus wat ik er tot nu toe over vind want ik gebruik het nu bijna elke dag . Wat een fijne producten!
Het starters setje bestaat uit 4 dingen. Een masker, tonic, reinigingsmelk en creme.
Het masker. Het masker geeft je echt een fijn gevoel. De meeste maskers vind ik of te chemisch, of ze maken je huid super droog of voelen extreem glibberig. Dit masker geeft je juist een echt spa gevoel. Hij voelt en ruikt lekker fris. Hij brengt makkelijk aan met je handen en glijdt niet af. Het masker wordt ook niet hard. Dat vind ik een pluspunt. Ik vind het vervelend om zo'n heel hard masker van je gezicht af te halen. Normaal zou je met deze hoeveelheid 2 maskertjes kunnen maken maar je hebt echt maar heel weinig nodig dus zou je er wel 20 maskertjes mee kunnen maken. Een flinterdun laagje is genoeg. Je kunt het masker inmasseeren. Er zitten ook kleine glittertjes in verwerkt maar die kun je gelukkig heel makkelijk afwassen.


De tonic. De tonic vind ik geweldig. Ik het begin moest ik nog wel een beetje aan de geur wennen. Die vind ik nog steeds een beetje ouderwets ruiken. Deze tonic voelt echt verschrikkelijk fris aan. Hij haalt echt make-up van je gezicht. Dit is ideaal om restjes reinigingsmelk mee van je gezicht te halen. Je voelt je huid een beetje tintelen nadat je de tonic hebt gebruikt. Dat komt door de essentiële oliën die er in zitten die doordringen in je huid. Zoiets heb je absoluut nooit met onnatuurlijke dingen en dat zijn er nogal een hoop.
Dit flesje is helaas een keer omgevalle en toen is er wat uit gegaan. De verpakking van de testertjes zijn dus niet bepaald geweldig want de tonic loopt er zo uit als het mis gaat.
(helemaal rechts op de foto)

De reinigingsmelk. als je de reinigingsmelk opsmeert, verdwijnt hij helemaal in je huid. Hij is dus eigenlijk net zo goed als een creme voor je huid, want je huid neemt alle goede dingen op. Alles dus, want alle ingrediënten zijn goed. De creme voelt echt heerlijk aan. Ik ben er erg zuinig mee omdat ik hem zo fijn vind. Hij is een stuk dikker (dus geconcentreerder) als de reiniginsmelk van bijv. dr van der hoog. Ik vind de verpakking ook hier weer onhandig want het is altijd lang wachter voor er iets uit komt als je hem op de kop houdt. En ik wil er ook niet met m'n vingers in gaan, dat is niet zo hygiënisch.(tweede van rechts op de foto)




De creme. Dit is natuurlijk het hoogtepunt. Deze creme is echt geweldig. Je kan er mee blijven smeren en smeren want hij verdwijnt telkens in je huid. Deze creme blijft niet op je huid liggen, nee je huid neemt hem helemaal op. Ik vind de creme ook lekker ruiken, maar ik denk niet dat iedereen van de geur van deze producten houdt. Het probleem van mijn droogte lijntjes is nog niet helemaal opgelost met deze creme. Ik denk dat ik dan wat meer spulletjes moet gaan gebruiken van dit merk. Wel merk ik meteen verschil als ik een paar dagen stop met deze producten gebruiken en juist weer andere drogisterij producten gebruik.



Dit setje kost 34,25 euro en ik heb het bij het adres hierboven gekocht. Voor meer informatie over de salon kun je dit artikel terug lezen.

See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen