vrijdag 18 november 2011

review: TIGI Bed head color combad dumb blond

Wat een naam hè? Bed Head Color Combad Dumb Blond. Vandaag wil ik mijn lang verwachte shampo en conditioner van TIGI reviewen. Al maanden wilde ik dit setje hebben, en nu heb ik ze dan eindelijk! Kijk snel mee voor de foto's en wat ik er van vind.




Tigi is een wat onbekender merk. Dit is een merk dat alleen bij kapperszaken mag worden verkocht. Het is dus niet echt een drogisterijmerk maar echt kapperskwaliteit. Op misslipgloss las ik haar review over deze producten. Het klonk echt geweldig dus ik ben meteen op Ebay gaan zoeken. De producten zijn namelijk aardig prijzig (voor mijn budget dan) en wilde ze dus zo goedkoop mogelijk ergens vandaan halen. Je zag de producten ook al in dit artikel.
Tigi heeft een lijn voor geverft haar,Colour Combat. De versie van mij is voor blond haar, 'Dumb blond'.  Ik vind de verpakking echt heel vrolijk,levendig en kleurrijk. Het geeft je alleen niet echt een luxe kappersgevoel. Maar het is wel weer een keer iets anders dan de standaard. En erg goed op de doelgroep afgestemt, dat wel.




Deze shampoo is dus speciaal voor geverfd haar. Hij bevat geen hele agresieve reinigers. Je haar en haarkleur wordt dus niet extreem hard gestript. Dat is heel belangrijk om je haarkleur mooi te houden. Die agresieve reinigers kunnen de haarkleur heel snel terug laten lopen. Ondanks dat er een zachte reiniger in zit schuimt de shampoo wel gewoon goed. Ik heb echt weinig van deze shampoo nodig. De shampoo ruikt echt heerlijk. Ik ben daar echt super blij mee. Deze producten zouden naar witte chocola ruiken, maar eigenlijk vind ik dat echt totaal niet. Je haar wordt er niet droog of plat van. Gewoon de perfecte shampoo denk ik. Er zitten ook goede verzorgende ingrediënten in zoals vitamine, haver en zonnebloemextract. (250ml kost 17,40)






En ook de conditioner is voor blondgeverfd haar. Ik ben erg tevreden over deze conditioner. Je hebt helemaal niet veel nodig namelijk. Over het algemeen worden conditioners in grote verpakkingen verkocht omdat je er 2x zo veel van nodig hebt als shampoo. Maar hier is dat dus niet zo. Fijn, want dat is dus extra zuinig. De conditioner ruikt iets zwaarder lijkt het, maar past perfect bij de shampoo. Je kunt deze conditioner ook gebruiken als haarmasker. Dan laat je de conditioner 5 minuten inzitten. (200ml kost 21,50)

 

Tigi heeft het over het colour lockdown technology (zowel bij de shampoo als de conditioner) Dit systeem zorgt ervoor dat je haar geen glans verliest, verzorgt wordt en ontwart. Ook geeft het hittebescherming, heb ik gelezen. In de conditioner zitten niet heel veel siliconen. Dat staat pas als 4e op de ingrediëntenlijst terwijl dat vaak op nummer 2 staat. Ik gebruik de shampoo en conditioner nu heel vaak samen. Ik vind het echt fijne producten. Ik ben blij dat ik ze nu eindelijk heb. Ik wil binnenkort mijn haar ook weer helemaal opnieuw laten verfen. Normaal laat ik alleen de uitgroei doen, maar ik wil het nu weer iets lichter, en ook highlights. De kapper zei de vorige keer dat je toch geen verschil zag. Maar eigenlijk zie ik wel heel goed dat het veel donkerder onder mijn haar is geworden. Ik wil het na een jaar gewoon weer lekker even overnieuw doen. Dan kan ik het daarna heel mooi bijhouden met deze producten. Producten zijn hier te koop. Tip: kijk op Ebay.

Links shampoo recht conditioner.

See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen