donderdag 10 november 2011

shoplog: EyesLipsFace

Al een poosje staat deze haul gepland maar helaas was ik het bestand kwijt. Vandaag dus nog een poging om te laten zien wat ik bij EyesLipsFace heb gekocht. Een extreem goedkoop merk, maar wel met kwaliteit.

Al een jaar wilde ik een besteling bij EyesLipsFace(elf) plaatsen. Ze hadden zulke leuke en originele spulletjes! Helaas kon je op de amerikaanse site geen spullen naar Nederland laten verzenden. Gelukkig ondekte ik toen dat er ook een nederlandse versie van de webshop was. Veel dingen van ELF zijn 1 euro. In amerika kosten die dingen 1 dollar. Ik zou dus goedkoper uit zijn als ik het uit Amerika liet komen. Ik vind het dus wel vaag dat ze die prijzen niet gewoon omrekenen.
Deze poeder was 1 ding dat ik sowieso wilde hebben. Dit is een poeder waar 4 verschillende ondertonen in zitten. En ze helpen allemaal tegen iets. Zo werkt groen bijvoorbeeld tegen rode plekjes. Je kunt de kleuren samen en apart gebruiken. Dit product komt uit de studiolijn. Dat zijn wat duurdere producten. Deze poeder kostte 4 euro.

Dit was een cadeauset. Er zitten 10 dingen in en je betaald er 7 euro voor. Met de aplicatortjes helemaal links doe ik eigenlijk niets. Ik ben erg blij met de oogschaduw die er in zit. Die hebben echt mega pigmentatie. Ik vind wel dat de grijze kleur heel dicht bij de zwarte kleur in de buurt komt. Die kleur had wel wat lichter gekund.


Dit is een highlighter uit de normale lijn. Hij kost dus 1 euro. Hij is mooi, maar werkt niet heel erg geweldig met aanbrengen. Maar als ik echt een mooie glans wil ga ik er toch maar mee aan de slag.


Deze getinte dagcreme kon je al in de foundation battle zien. Het is niet echt een foundation maar meer een dagcreme met een beetje een kleurtje. Ideaal voor in de zomer, hij is mega licht en heeft SPF. Hij heeft amper dekking maar het is beter als helemaal niets.

Deze blushes worden op internet al erg goed beroordeeld. En ik doe daar graag aan mee want hij heeft echt goede pigment. Ik heb de blush nog niet gedragen omdat ik even helemaal gek was op mijn blush van DOTDOT. Ik vind de verpaking mooi, behalve dat stukje onder het spiegeltje. Ik had liever een spiegeltje gehad die helemaal door liep. Dit vind ik er een beetje goedkoop uit zien. Deze blush komt uit de studio lijn en kost 4 euro.


Van deze palletjes heb je heel veel kleuren. Toch kies ik weer voor grijs/zwart tinten. Die vind ik gewoon het mooist. De pigment van deze oogschaduw viel wel een beetje tegen in vergelijking met de oogschaduw van het cadeau pakket. Hieronder bij de swatches zie je over 2 laagjes van de oogschaduw behalve bij de zwarte kleur.


Over de kwasten van elf heb ik ook al hele goede dingen gehoort. Helaas viel dit kwastje wel een beetje tegen. Ik vind hem te klein om echt goed te kunnen blenden en niet bepaald zacht. Ook viel het bovenstukje(vanaf dat zilver) er na een paar dagen af. Niet erg praktisch. Ik gebruik hem nu vooral omdat ik geen andere blending brush heb. Deze kwast is denk ik geschikter om oogschaduw heel gericht aan te brengen in je crease, maar niet om het dan ook te vervagen.

Deze concealer werkt voor mij prima. Hij veegt lekker uit. Prima om donkere plekken mee op te lichten. De verpakking voelt wel goedkoop aan, maar ja hij is ook goedkoop. De geur vind ik een beetje to much. Hij ruikt heel zoet en dat vind ik niet erg prettig nu de winter er aan zit te komen.


Deze oogschaduw basis doet het prima. Hij veegt lekker uit en oogschaduw blijft dan goed zitten. Je moet wel opassen dat je het echt goed uitveegt anders zie je de oogschaduw basis zitten. Totdat ik mijn urban decay primer potion binnen heb blijf ik deze oogschaduwbasis gebruiken. Hij kost 1 euro.

Deze nepwimpers wilde ik ook sowieso bij mijn bestelling hebben. Ik vind ze erg mooi. Ze zijn niet mega natuurlijk ofzo (het is nog steeds plastic) maar het is niet too much. Hier zie je hoe ze er uit zien als je ze op hebt:

Hier zitten verschillende vormpjes voor wenkbrauwen in. Dit kan helpen met het bepalen van de vorm van je wenkbrauwen. En je kan ook gelijk zien welke totaal niet bij jou passen. Zal ik hier een artikel over maken?

Deze wimperkruller heb ik gekocht voor een wimperkruller test die ik binnenkort ga doen. Dus daar lezen jullie binnenkort meer over. Hij kost 1 euro.

Dit is een mengseltje van voornamelijk water en alcohol. Je kunt hier je kwasten tussendoor mee schoonmaken. Bijvoorbeeld als je eerst zwarte oogschaduw hebt gebruikt en daarna wil je een lichtere kleur gebruik. Ik vind hem echt verschrikkelijk ruiken, maar hij werkt wel.

1 opmerking: