dinsdag 1 november 2011

weg: shoplog elf + workshop inschrijven

Voor vandaag had ik een artikeltje over Eyeslipsface gepland. Nou is er gister avond iets fout gegaan en nu ben ik het hele artikel kwijt:( Het artikel komt zeker binnenkort online (herschreven) maar voor vandaag dus een keer geen artikel.. Sorry! Als je op 'lees verder' klikt heb ik nog een leuk nieuwtje voor jullie.

Zoals een deel van jullie mischien wel weten geef ik ook make-up workshops. Ik heb nu een workshop gepland staan. Zaterdag avond om 19:00 geef in een make-up workshop bij mij thuis. Dit is voor individuele opgave, dus iedereen kan mee doen en je hoeft niet zelf een groepje samen te stellen. Natuurlijk mag je wel een vriendin mee nemen! Meer informatie over de inhoud van de workshop vind je hier: www.wix.com/makeupworkshop/voorthuizen  of kijk bij 'workshops' in de balk boven in mn blog.
 De prijzen liggen tussen den 8,50 en 9,50 euro p.p. Als er meer als 5 mensen zijn gaat het door, als er meer als 12 zijn worden de groepen gesplitst. Komt deze datum of tijd je nou niet goed uit maar zou je wel willen? Laat dan even weten waneer je wel zou kunnen. Je kunt laten weten of je mee doet via facebook, je moet dan bij dit evenement aanklikken dat je aanwezig bent: http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=265636553474296
Als dit niet lukt hoor is het graag, maar als het goed is is het een openbaar evenement.
Je kunt je ook opgeven door een mailtje te sturen naar makeupworkshopvoorthuizen@hotmail.com

See you!Wendy

p.s. morgen extra uitgebreid artikel online!;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten