maandag 12 december 2011

beautybakje




Een poos geleden liet ik jullie al een paar lades zien die bom vol zaten na mijn verjaardag. Ik heb die lades toen opgeruimd en er bleef 1 lege la over. Inmiddels is die la weer gevuld met dingen die ik vaak gebruik. Daarom dit nieuwe onderdeel op mijn blog, een kijkje in mijn beauty-bakje. 

Deze la was eerst dus helemaal leeg. Ik maak me vaak op op mijn slaapkamer en daarom belanden daar vaak verzoringsproducten. Op de foto hierboven zie je hoe vol hij is. Echt weer tijd om eens op te ruimen.



Deze deodorant en ik hebben een beetje een haat-liefde relatie. De ene keer vind ik hem super fijn de andere keer werkt hij voor geen meter. Vaak belande de deo -nadat ik hem vanuit de badkamer mee heb genomen- op mijn kamer heb opgedaan in de la.


Soms heb ik even geen zin in mijn crème van SPA maar in een verkoelende crème. Dan gebruik ik deze gel vaak. 


Een bezoekster heeft dit zetje gewonnen maar nog steeds niet gekregen..oeps!



Dit is het Lash serum van l'oreal die ik momenteel aan het uittesten ben, daarom ligt hij in de la, dan heb ik hem bij de hand.


Ook deze prijs moet ik nogsteeds geven aan de winnares.


Met Sinterklaas heb 2 cadeausetjes gekregen. Ik vind dit zetje een erg leuke uitstraling hebben.


Dit setje heb ik ook gekregen, er mist alleen nog een douche gel die ligt al wel weer in de badkamer. Ik ben vooral benieuwt naar de scrub.


Lenzen doe ik de laatste tijd ook in op mijn kamer dus dan leg ik die spullen ook vaak in het beauty-bakje.


Deze lippenbalsem smaakt echt heerlijk, ik gebruik hem alleen niet vaak vanwege de ingrediënten.


Dit masker had ik na het testen in het beautybakje  gelegd. Voelt erg fijn aan, maar ik kom laatste weken niet echt meer aan een maskertje toe.


Deze Evian spray is bijna op en vind hem erg fijn. Hier komt nog een review over.


Deze twee tandpasta's ga ik uittesten voor de "witte tanden tandpasta test". Ik heb nu de eerste al getest.


Dit zijn 2 soorten blotting papier. Over blotting papier schrijf ik ook nog een keer een artikel


Hier zie je een oud pincet(die ik uit noodzaak gebruikte omdat de vorige kwijt was) en een nieuwe (de roze) . En een nagelschaartje beland vaak ook in dit beauty-bakje. 


Dit konden jullie al in de shoplog zien. Ik heb eigenlijk geen idee waar ik dit neer moet leggen dus dit blijft in het beautybakje zitten.


Als laatste een bakje waar ik kokosnoot olie in heb gedaan. Dit is echt de ultime lippenbalsem!


See you! Wendy

5 opmerkingen:

  1. Erg onprofessioneel dat je de prijzen nog niet gegeven hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De winaars zijn vriendinnen van me dus die zullen het vast niet ZO erg vinden;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is setje i.p.v. zetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, is inderdaad niet zo erg hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen