maandag 5 december 2011

Nieuwe Bobbi Brown kwastenset

Ik heb sinterklaas dit weekend drie keer gevierd en het hoogtepunt was dit cadeautje. Een nieuw kwasten set! Het is een (namaak) kwasten zet van Bobbi Brown en ben er nu al heel blij mee.



Dit setje is dus namaak, anders kon het nooit zo goedkoop zijn (in vergelijking met het originele) maar wat ik tot nu van deze kwastenset vind is vooral positief.
Het setje kwam in een mooie rol etui, dit was van nepleer en stonk heel erg chemisch en ik heb de kwasten hier dus meteen uit gehaald. Het zijn 24 kwasten in totaal.


Dit zijn 2 wenkbrauw kammetjes. De onderste kun je ook voor je wimpers gebruiken. Ziet er erg goed uit en helemaal niet van slechte kwaliteit.  Het hout van de kwasten verschilt wel per kwast van kleur dat is iets minder mooi.


Dit zijn alle synthetische of half synthetische kwasten. Dese kwasten hebben dus nep haren die wat harder zijn. Dit heeft voordeel als je bijvoorbeeld veel kleur wilt aanbrengen of scherpe randjes wilt maken. De eerst 4 kwasten zijn oogschaduw kwasten. Daarna 1 schuine eyeliner kwast dan 2 lip kwasten en dan achteraan nog 1 eyeliner kwast.




Dit zijn alle andere oogschaduw kwasten. Echt alle soorten en maken. Ook rond, fluffy, C boog of schuin. Echt alles dus.


Dit zijn 2 waaier kwasten. De kleine kende ik al maar de grote nog niet echt. De grote is veel handiger om oogschaduw van je wang te vegen als de kleine.





Tenslotte nog een foundation brush. Ik ben heel blij met deze kwastenset en hoop snel te ondekken welke kwasten ik wel en niet fijn vind.


Dit setje heb ik ook nog gekregen en ik wilde het gewoon even laten zien. Hij ziet er zo mooi uit! zo ziet mijn oude kwasten set er trouwens uit: http://crazyabout-beauty.blogspot.com/2011/08/make-up-kwasten.html
Wil je weten waar je alle kwasten voor gebruikt, lees dan dit artikel!
See you ! Wendy

1 opmerking:

  1. Leuk! Hoeveel kost zo'n neppe versie van Bobby Brown kwasten en waar kun je die kopen?

    BeantwoordenVerwijderen