woensdag 28 december 2011

Opgemaakt#2

De laatste maanden heb ik weer lekker veel spulletjes opgemaakt. Ik wil jullie die nu laten zien en over alles een mini review geven. Zo weet jij dat je beter wel maar ook vooral niet kunt kopen. Lees snel verder!

Zoals je hierboven kunt zien zijn het echt veel spullen. Dat is dus alles wat ik de laatste 2 maanden opgemaakt heb.  

Als eerste deze douchegel. Hij was eigenlijk al een poos leeg maar had dat niet door. Ik vind dit een erg fijne douchegel omdat hij echt heerlijk schuimt. En de geur is ook heerlijk. Ik zou deze douchegel zeker weer opnieuw kopen als ik scheermesjes gebruikte om te scheren. (als die van zichzelf nog niet zacht genoeg zouden zijn)


Dit is een testertje van Weleda. Het is een granaatappel bodyolie. Ik vind hem echt heer-lijk ruiken! Ik wil zeker de full size versie gaan kopen zodra mijn budget dat toestaat.


De crème uit het testsetje van S.P.A. is ook op. Ik heb er iets korter mee gedaan als verwacht. Ik ben zeker blij dat ik ook nog een fullsize versie heb liggen en die nu kan gebruiken. De tonic van S.P.A. is ook op gegaan maar daar heb ik geen foto van. Ik mis die tonic echt hoor, hij is zo veel beter als andere tonics. Lees hier de review.


Het is niet de purecalmille creme die ik op heb gemaakt maar een product dat ik in deze verpakking bewaarde. Ik bewaarde hier het laatste beetje scrub zout in van een grote pot DIVA zoutscrub van de Action. Ik had de lavendel geur. Dit is echt een aanrader! Veel beter als bijvoorbeeld Treets zoutscrub.

Dit is een haarmasker van Yves Rocher. Hij doet gewoon wat hij moet doen maar is niet extreem speciaal naar mijn idee. Ik vind hem wel veel fijner en natuurlijker (naar mijn idee) in vergelijking met bijvoorbeeld een haarmasker van Herbal Essences. Het masker ruikt overigens wel erg lekker. Ik denk dat ik binnenkort een stapelreview gaan doen over een aantal haarmaskers.

Elvive is een poos mijn favoriete shampoo merk geweest. Deze anti-roos shampoo is echt de beste tot nu toe. Je krijgt echt meteen resultaat. Dit is inmiddels de derde fles die op gaat.

Ook deze shampoo van Elvive vind ik erg fijn. Ik heb het idee dat je haar echt minder onder haarbreuk leid. Vooral in combinatie met de spray die er bij hoort.


Bij de groothandel hadden we 3 flessen van de bovenstaande Elvive shampoo gekocht en ook 3 flessen met anti-haarbreuk spray. Dit is echt een geweldig product. Ik heb geen idee of ze dit nog verkopen in de winkel. Het is heel erg verfrissent voor je haar en laat je haar lekker ruiken. Mijn haar wordt er gewoon echt veel gezonder door en ook minder pluizig. Op de foto hierboven heb ik de stickers verwijdert van de verpakking omdat ik de fles bij een DoItYourself ga gebruiken.


Dit was de nagellak remover die ik gebruikte voor ik de fijne van rimmel gebruikte. Mijn zusje heeft de remover van Rimmel leeg gekiept dus tja, dan moet je de oude maar weer gaan gebruiken he. Hier is verder niets bijzonders aan, het is gewoon een nagellak remover.


Nou deze shampoo herken je hoogst waarschijnlijk nog wel van deze review. Wat een verschrikkelijke shampoo. Voor het hele verhaal kun je even het artikel terug lezen.

Deze bodylotion is zo goed als op. Dit is een prima body lotion die echt heerlijk ruikt en gewoon voor een 24 uur gehydrateerde huid zorgt. Hij smeert lekker uit alleen hij trekt niet zo snel in als je perongeluk teveel hebt opgesmeerd.


Deze Evian spray is heel fijn. Ook hier heb ik een review over geschreven dus lees die even terug.


Deze deodorant is op gegaan. Heb hem af en toe gebruikt 2 jaar lang en is nu eindelijk op. Hij ruikt echt heerlijk en doet me denken aan de zomer op de basisschool.. Hij helpt alleen niet zo goed tegen transpireren.


Deze reinigingsmouse heb ik eigenlijk ook al erg lang. Ik ben gestopt met het gebruiken van dit product toen ik ondekte dat ik helemaal geen vette huid heb maar juist vet arm. Voor degene die wel een vette huid hebben is dit een aanrader. Het is een soort schuim die je uit de flacon pomp en hiermee krijg je een perfect gereinigd gezicht zonder teveel uitdroging.



Deze haarlak heb ik veel gebruikt. Is gewoon een normale haarlak, ook niet echt iets bijzonders aan.




Aan deze haarlak is wel iets bijzonders. Deze haarlak kocht ik om te kunnen gebruiken bij het touperen. Hij werkt echt mega goed en houd het gewoon op zijn plaats. Deze haarlak zou ik zeker opnieuw kopen!


Als je nog van een product wilt weten waar je het kunt kopen kun je dat gerust even vragen hieronder in de comments.
Hoeveel producten maak jij op in een maand?


See you ! Wendy


ps. Wat betreft de vakantie, de artikelen blijven dan ook gewoon online komen. Aangezien ik nu kan uitslapen staan ze niet meer voor half 8 online maar uiterlijk voor 1 uur s'middags. Ook kunnen er wat meer spellings/gramatica fouten inzitten omdat ik de spelling niet kan laten controleren.

4 opmerkingen:

  1. Lijken me stuk voor suk heerlijke producten! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar kun je die reiniging mous voor een vette huid kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. volgens mij is hij niet in de winkel te koop. Ik heb hem ooit bij een pakket gekregen dus dat kan ik je denk ik niet vertellen. Op google kan ik er ook niets over vinden.

    BeantwoordenVerwijderen