vrijdag 9 december 2011

Rimmel volume Accelerator

Volume Accelerator Mascara
Ik heb een marketing truckje ondekt! Dit mascara borsteltje is gewoon heel anders dan op de afbeelding van de campagne is afgebeeld. Dit is daarbij ook een van de slechtste mascara's die ik tot nu toe heb geprobeerd.


Op de bovenste foto zie je een bijzonder originele vorm aplicator. Toen ik verder naar deze reclame keek besefte ik dat ik deze mascara al heb. Ik had de mascara bij de Beautygloss party gekregen. Maar hoe kan dat nou? Dat borsteltje was heel anders, na wat gezoek kwam ik er achter dat het toch echt dezelfde mascara was. Dit borsteltje is gewoon heel anders! Hieronder zie je een foto van het borsteltje als je hem net uit de tube draait en daaronder het borsteltje zonder mascara.


De vorm is heel anders, de draai die de haartjes maken is anders, het type haartjes is heel anders en het lijkt op de reclame groene borsteltjes maar dat is dus ook niet zo. Wat je ziet krijg je dus niet altijd! Verder belooft deze mascara 10x vollere wimpers. Oké, leg mij maar uit hoe dat kan. Hieronder zie je een foto  van mijn wimpers zonder mascara en daaronder met de mascara net opgebracht.

Behalve dat mijn wimpers meer aan elkaar plakken zie ik geen volume verschil. De mascara is ook super waterig, het voelt heel plakkerig aan en droogt heel langzaam. Als je het borsteltje uit de tube draait zit er bij de punt en aan de onderkant van het borsteltje heel veel mascara. De foto die je hieronder ziet is na een dag met de mascara op te hebben gedragen. Dat is het enige plus punt: hij blijft zitten.







De mascara laat mijn wimpers echt heel erg naar beneden hangen en de haartjes die je wel omhoog lijken te staan zijn meer sprieten. Alle wimpers staan allemaal een andere kant op dat zie je heel duidelijk vanaf de zijkant.




Ik blijf maar twijfelen of dit echt de mascara van de reklame is. De huls van de mascara is dik en er zit een stukje ruimte tussen. Dat is op zich heel origineel maar ook dit zie je niet terug in de reclame. Het lijkt het gewoon heel anders. En die zilveren rand? Die is ook niet op de reclame te vinden. Ik vind de ruimte in de huls er zelf een beetje goedkoop uitzien want je ziet echt duidelijk het plastic. Ik vind het groene glimmende gedeelte wel mooi.

Volume Accelerator Mascara

Als laatste nog even over het model, die is nogal duidelijk gefotoshopt. Zoals bij elke campagne trouwens. Maar kijk eens een poosje naar die ogen. Dat is gewoon eng!


See you !Wendy

1 opmerking:

  1. Wat grappig dat je daar achter bent gekomen! Ga ik ook eens op letten. :) x

    BeantwoordenVerwijderen