maandag 19 december 2011

vindjeworkshop


Vandaag even een heel ander onderwerp. http://www.vindjeworkshop.nl/ is een website waar workshops bemiddeld worden. Workshop aanbieders en potentiƫle workshop deelnemers. Op deze site staan echt heel veel workshops, en best veel make-up workshops!.

Mijn moeder is de oprichtster van deze site. Zij geeft zelf ook taartdecoratie workshops. Zoals jullie mischien wel weten geef ik zelf ook workshops. Je raadt het al, make-up workshops! Ook mijn workshop staat op haar site.
Onder het kopje Beauty vind je 31(!) workshops die met beauty te maken hebben. Zo heb je heel duidelijk een overzicht van alle workshops. Achter de workshop staat ook in welke provincie de workshop wordt gegeven. Een voordeel is de zoekmachine aan de linkerkant van de site. Je kunt dan ook de zoekfunctie gebruiken om alleen workshops aan te vinken die bij je thuis worden gegeven. Dat is natuurlijk heel handig als je met een groep van 5+ bent. Die groepen passen niet meer in 1 auto en dan is het gewoon handiger als de workshopgever bij jou komt. Op de site zijn make-up workshops, visagie workshops te vinden maar ook 'gezichts gymnatiek'. Had jij daar wel eens van gehoord?
'We worden allemaal een dagje ouder, maar die rimpels willen we natuurlijk niet! Doe daarom een workshop Gezichtsgymnastiek en beleef samen met je vriendinnen, collega's of familie een paar leuke en leerzame uurtjes. Ideaal voor een vrijgezellenfeest of gewoon een gezellig en bijzonder uitje, ook geschikt voor mannen. Leer hoe je de spieren in je gezicht kunt trainen en zo veroudering en rimpels tegen kunt gaan. Je gaat vast met een grote glimlach weer naar huis!' Handig toch!  Behalve workshops die met make-up te maken hebben zijn er ook dingen zoals 'op hoge hakken lopen' en 'ontdek je eigen kleding stijl'


VindJeWorkshop is onderdeel van Manola. Dit verteld de oprichtster hier over:
'Het is mijn verlangen om mensen tot bloei te brengen en ze te laten groeien in hun gaven en talenten. Ook wil ik graag dat mensen genieten van het leven dat ze gegeven is. Vindjeworkshop.nl is daar een bescheiden bijdrage aan.

Ik vind de site zelf een erg frisse uitstraling hebben en een erg leuk concept om zoveel mogelijk  workshops door heel nederland naar 1 site te brengen.

Voor de workshops die ik geef, kun je hier meer lezen. De site van mijn workshop vind je hier of je mailt meteen naar makeupworkshopvoorthuizen@hotmail.com

3 opmerkingen:

  1. ik krijg hier niet voor betaald ofzo hoor, wees daar maar niet bang voor;) Het leek me gewoon een goede tip, misschien had je nog nooit nagedacht over het volgen van een workshop, maar het is zeker leuk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha okee, idd wel leuk als mensen daar naar op zoek zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen